Liz Spencer

داگ وود رنگرز

لیز اسپنسر مالک و اپراتور The Dogwood Dyer است، یک سرویس رنگرزی کاملاً طبیعی که از گیاهان محلی رشد کرده و علوفه‌ای و همچنین مواد رنگزای اخلاقی برای کمک به ایجاد لوازم جانبی، پوشاک و کالاهای خانگی پایدار استفاده می‌کند. فرآیند او شامل حداقل مصرف آب است، به طوری که 80 درصد از آب زباله به باغ های او بازیافت می شود. او که مدافع آموزش طراحی آگاهانه از نظر اخلاقی است، پایداری، مد، و رنگ‌آمیزی طبیعی را در FIT و Parsons The New School for Design تدریس می‌کند و یک سال را به عنوان یک همکار در شتابدهنده مد + طراحی بروکلین گذراند. اسپنسر دارای مدرک کارشناسی از کالج لینفیلد در اورگان و مدرک کارشناسی ارشد مد پایدار از کالج مد لندن است. او به طور مستقل کارگاه هایی را در جنوب کالیفرنیا و منطقه شهر نیویورک تدریس می کند.

استوری رنگارنگ او را در اینستاگرام دنبال کنید، جایی که او درباره کارگاه ها و رویدادهای آینده پست می گذارد: thedogwooddyer  https://www.instagram.com/thedogwooddyer/

دوره های این مدرس:

آموزش رنگرزی طبیعی: تبدیل پارچه با استفاده از رنگ های غذایی با رنگرز داگ وود

Natural Dyeing: Transform Cloth Using Food Dyes with The Dogwood Dyer

" استفاده از مواد آلی گیاهی مانند ضایعات غذایی در نظر گرفته شده برای کمپوست و مواد معدنی طبیعی مانند آمپر آهن. آلومینیوم، دانش کسب خواهید کرد. .."