Seth Fried

داستان نویس

ست فرید نویسنده داستان و طنز است. او نویسنده رمان شهرداری‌ها (کتاب‌های پنگوئن) و مجموعه داستان کوتاه سرخوردگی بزرگ (پرس جمجمه نرم) است. او یکی از همکاران مکرر The New Yorker "فریادها و مورمورها" و NPR "Selected Shorts" است. داستان‌های او در خانه قلع ، یک داستان ، نگرانی فصل‌نامه مک سوینی ، بررسی کنیون ، ظاهر شده‌اند. span> معاون، و بسیاری دیگر. او همچنین برنده دو جایزه پوشکارت و جایزه ویلیام پدن است.

نظرات برای شهرداری

"اگر از طرفداران جین جیکوبز هستید، اما نمی‌توانید هر زمان که نام رابرت موزس به میان می‌آید صدای خش خش و هوی کردن را انجام دهید، این مطلب را حتما بخوانید. باز هم، حتی اگر هرگز یک روز را در شهری گذرانده اید، اما فقط کسی هستید که می خواهد بخندد و از تخیل و شوخ طبعی فرید شگفت زده شود، این کتاب نیز برای شماست. واقعاً برای همه است.»

- نایلون

"نگاهی جدید و بی‌احترام از سیاست دنیای واقعی و تاریخ علمی تخیلی."

—وال استریت ژورنال

« شهرداری‌ها پر از خرده فرهنگ‌ها و وسواس‌های فکری است، رمانی پر از افرادی که عمیقاً به جزئیات اهمیت می‌دهند، نوشته کسی که می‌داند جزئیات مهم هستند. باهوش، جذاب، تکان دهنده و خنده دار (نه فقط خنده دار کتاب - در واقع خنده دار). فرید یکی از مهیج ترین صداهای جدید در داستان است و اولین رمان او استعدادهای فراوان او را به نمایش می گذارد."

— چارلز یو، نویسنده کتاب چگونه در یک جهان علمی تخیلی ایمن زندگی کنیم

شما می توانید رمان و مجموعه داستان کوتاه من سرخوردگی بزرگ را در اینجا بررسی کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای بر داستان: چگونه اولین پیش نویس یک داستان کوتاه بنویسیم

Introduction to Fiction: How to Write the First Draft of a Short Story

"اگر به نوشتن یک داستان کوتاه علاقه دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، این کلاس برای شماست. ست فرید یک نویسنده داستان کوتاه است که به طور گسترده منتشر شده است. .."