Garrett Oliver

برو مستر، آبجوسازی بروکلین

گرت اولیور مدیر آبجو، سردبیر   The Oxford Companion to Beer ، نویسنده و یکی از برجسته‌ترین مقامات در جهان در مورد آبجو است. گرت الیور در سال 1989 در شرکت آبجوسازی منهتن به صورت حرفه ای آبجوسازی را به عنوان یک شاگرد شروع کرد. او در سال 1993 به عنوان مدیر آبجو منصوب شد. او به‌زودی به‌خاطر تفسیرهای خوش طعمش از سبک‌های سنتی دم کردن و به‌عنوان یک سخنران و نویسنده مشتاق و سرگرم‌کننده در مورد آبجو، هم در ایالات متحده و هم در خارج از کشور به طور گسترده شناخته شد. گرت میزبان بیش از 800 مزه کردن آبجو، شام و تظاهرات آشپزی در چهارده کشور بوده است، به طور منظم برای نشریات مربوط به آبجو و غذا می نویسد، و در سطح بین المللی به عنوان یک متخصص در سبک های سنتی آبجو و میل آنها به غذای خوب شناخته شده است.

در اواخر سال 1994، گرت به عنوان مدیر آبجوسازی به آبجوسازی بروکلین پیوست. بسیاری از آبجوهای او برنده جوایز ملی و بین المللی شده اند. او بیست سال به عنوان داور مسابقه جشنواره بزرگ آبجو آمریکا خدمت کرده است و داور دائمی مسابقه معتبر جشنواره بزرگ آبجو بریتانیا و جوایز بین المللی صنعت آبجو بوده است. او برای بسیاری از مؤسسات فرهنگی، از جمله Smithsonian، MassMOCA، موزه تاریخ طبیعی آمریکا، انجمن نشنال جئوگرافیک و موزه یهودی میزبان مزه و گفتگو بوده است. در ایالات متحده، گرت به عنوان سخنگوی آبجوسازی صنایع دستی در رادیو و تلویزیون حضور داشته است.

دوره های این مدرس:

آموزش خلاقیت و آبجو: راهنمای Brewmaster برای شبیه سازی طعم

Creativity and Beer: A Brewmaster's Guide to Flavor Emulation

"یک دستور العمل منحصر به فرد آبجو با الهام از یک غذای مورد علاقه ایجاد کنید. در این کلاس 40 دقیقه ای، گرت الیور، مدیر آبجوسازی بروکلین، برنده جایزه، خلاقیت خود را نشان می دهد."