Alison Koehler

خلاق | طراح گرافیک

من در حال حاضر به عنوان یک طراح گرافیک آزاد کار می کنم. من می دانستم که از 12 سالگی می خواستم یک طراح گرافیک شوم و اکنون در حال انجام آن رویا هستم. من طراحی را در دانشگاه آریزونا خواندم و در سال 2019 فارغ التحصیل شدم. بیش از 10 سال است که با برنامه های Adobe کار می کنم، 6 سال به صورت حرفه ای کار کرده ام و در 2 سال گذشته برای خودم کار کرده ام.

من عاشق کار با انواع مختلف مشتریان هستم، اما پروژه های مورد علاقه من برای کار کردن، پروژه های مارک تجاری در مقیاس بزرگ با فرصت های زیادی برای کمک به مشتریان برای تصمیم گیری جهت و برنامه های کاربردی برای کسب و کارشان هستند. اما روی هر پروژه ای که کار می کنم، همه آنها یک چیز مشترک دارند: اول مردم. سس مخفی هر پروژه، داستان ها و شخصیت افرادی است که با آنها کار کرده ام.

من به شدت مشتاق کمک به دیگران هستم. فلسفه طراحی من به شدت حول محور درک افراد و ایجاد برندهای همدلانه، تصاویر و موارد دیگر است.

اگر می‌خواهید کارهای بیشتری از من ببینید یا ارتباط برقرار کنید، Youtube یا من را بررسی کنید.

وقتی می توانم بیش از 5 دقیقه خودم را از کارم دور کنم، از گذراندن وقت برای کاوش در شهر کویری غبارآلودم، بازی با گربه ام زیگی (که پسر خوبی است، فقط شیطنت در دل دارد) لذت می برم. ، و لذت بردن از یک فنجان قهوه در حین خواندن یک کتاب خوب.

دوره های این مدرس:

آموزش برندسازی شخصی 101: شما سس مخفی خودتان هستید

Personal Branding 101: You Are Your Own Secret Sauce

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک برند شخصی موثر از بهترین دارایی خود ایجاد کنید: خودتان. این بدان معنی است که شما در حال حاضر همه ابزارها را برای ایجاد دارید. .."


آموزش طراحی برای شغلی که می خواهید: پروژه های شخصی برای ساخت نمونه کارها

Design for the Job You Want: Personal Projects to Build Your Portfolio

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک پروژه نمونه کار موثر ایجاد کنید که به شما کمک می کند به سطح بعدی در حرفه خود برسید! شما ابزارهایی برای دنبال کردن شما دارید. .."


آموزش راهنمای طراح برای شخصیت های کاربر

A Designer's Guide to User Personas

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک شخصیت کاربر موثر برای هر نوع پروژه طراحی ایجاد کنید! یادگیری ایجاد پرسونای کاربر کاملاً ضروری است. .."


آموزش همه چیز شکل است: خانه رویایی خود را در ایلوستریتور بسازید

Everything is Shapes: Building Your Dream Home in Illustrator

"آیا شما یک مبتدی برای تصویرسازی یا Adobe Illustrator هستید؟ آیا به تصاویر پیچیده نگاه می کنید و کاملاً غرق شده اید؟ خوب این کلاس برای شما مناسب است! در این ...."


آموزش همه خلاق هستند: 5 تمرین برای ارتباط مجدد با خلاقیت درونی

Everyone is Creative: 5 Exercises to Reconnect with Your Inner Creativity

"در این کلاس، شما 5 تمرین را انجام خواهید داد تا دوباره با صدای خلاق درونی خود ارتباط برقرار کنید و یاد بگیرید که آن رابطه را تقویت کنید! همه خلاق هستند! نه اگر. .."