Nick DePasquale

طراح گرافیک از شمال نیوجرسی

من یک طراح گرافیک و فیلمبردار مستقل از شمال جرسی هستم. رگهایم خون یانکی آبی است. اکثر مردم من را به عنوان "آن مردی که کلاه بیسبال به تن دارد."

می شناسند

حالا که این کار از بین رفته است، بیایید در مورد شن و ماسه ریز صحبت کنیم. من عاشق طراحی گرافیک و فیلم هستم! از زمانی که دبیرستان بودم، به خودم فشار آوردم تا بیشتر و بیشتر درباره تئوری طراحی و اخیراً تاریخ فیلم بیاموزم. نقاط قوت من در برندسازی است، اگرچه سابقه طولانی در موشن گرافیک، فیلمبرداری و طراحی وب دارم. من برای سازمان‌هایی مانند Golden State Warriors، Red Bull Esports و Riot Games کار کرده‌ام.

از نظر فیلم و فیلمبرداری، من در پوشش مستند و رویدادهای زنده تخصص دارم. در اوایل سال 2016، من به ایجاد یک شرکت تولید آزاد به نام کمک کردم، که تیمی از خلاقان متخصص در محتوای E-Sports است. در آنجا توانستم فصل اول سریال شاخص LSL را به عنوان مدیر فیلمبرداری و همچنین نقش کارگردان چرخشی توسعه دهم. علاوه بر این، من همچنین بر روی قطعات مختلفی برای مدارس و کلیساها کار کرده ام تا ویدیوهای اطلاعاتی موثری ایجاد کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش جفت کردن فونت: انتخاب حروف منسجم را بیاموزید

Font Pairing: Learn to Choose Cohesive Typefaces

"به کلاس من در مورد هنر جفت کردن فونت خوش آمدید! در دنیای گسترده طراحی، چند چیز وجود دارد که واقعاً جهانی هستند. یکی از آن چیزها انتقال است. ..."


آموزش کیت طراحی گرافیک کلیسا - طراحی گرافیکی برای افراد غیر طراح

Church Graphic Design Kit - Graphic Design for Non-Designers

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."