Robert Lunte

www.TheVocalistStudio.com

رابرت لونت مالک و بنیانگذار استودیوی خواننده (TVS) و مشاوره دوره کریک است.

یک آموزشگاه آموزشی صدا شناخته شده بین المللی برای تکنیک های آواز آواز، سخنرانی عمومی، آموزش معلمان و رویدادهای مرتبط با آواز است. رابرت همچنین نویسنده و تهیه کننده دوره آموزشی آنلاین و کتاب "چهار ستون آواز خواندن" است که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

روش TVS در 175 کشور در سراسر جهان اجرا می شود. کتاب آقای لونت بیش از 10000 نسخه فروخته است و دوره‌های آنلاین متعدد به‌عنوان جامع‌ترین دوره‌های مطالعه خانگی که تا به حال برای خوانندگان تولید شده است، شناخته می‌شوند و حدود 100000 دانش‌آموز در سراسر جهان از آن لذت می‌برند.

مربیان آواز و دانش‌آموزانی که در آموزش رابرت شرکت می‌کنند، روش‌شناسی اثبات‌شده‌ای را یاد می‌گیرند، که به آنها دانش و مهارت‌هایی برای ارائه یا حفظ یک آواز خواندن مؤثر و موفق و تمرین آموزشی می‌دهد. رابرت لونت و حامیان مالی او میزبان بیش از 65 مستر کلاس آواز در بیش از 12 کشور بوده اند. .

رابرت یک مربی استاد با آموزش FIRE-UP است، یک شرکت آموزش فروش که به تیم های فروش شرکتی و سخنرانان اصلی نحوه ارائه موثرتر را آموزش می دهد و برنامه آموزشی FIRE-UP را اجرا می کند، برنامه مربیگری لهجه که به مدیران کمک می کند صحبت کنند. انگلیسی بهتر .

رابرت بنیانگذار courseCREEK Consulting است، یک شرکت آموزش الکترونیکی که به مربیان، شرکت‌ها و هر کسی که ایده‌ای عالی دارد کمک می‌کند یاد بگیرند که چگونه درس‌های زندگی خود را به دوره‌های آنلاین تبدیل کنند. .

. رابرت پروژه های آواز اصیل، نمایش محصولات برای حامیان مالی را تولید می کند و یکی از اعضای فعال انجمن ملی معلمان آواز، انجمن آوازشناسی پان آمریکا، بنیاد صدا، و گرمی است.

دوره های بیشتر از رابرت لونت

از دوره های دیگر در مورد اشتراک مهارت دیدن کنید:


ایجاد هماهنگی صوتی خود

رسانه های اجتماعی:

دوره های این مدرس:

آموزش روی دوربین برای فروشندگان حرفه ای!

ON-CAMERA TRAINING FOR SALES PROFESSIONALS!

«مردم از افرادی خرید می‌کنند که در ارائه‌های خود حرفه‌ای به نظر می‌رسند و مطمئن هستند. با تسلط بر ارتباطات روی دوربین، پتانسیل فروش خود را به حداکثر برسانید. w را وصل کنید. .."