Oliver Randorff

طراح حرکت

سلام، من الیور هستم - یک طراح حرکت مستقر در دانمارک. من در زمینه انیمیشن تخصص دارم و بیش از 5 سال تجربه حرفه ای در این صنعت دارم و در حال حاضر به عنوان یک مربی فریلنسر تمام وقت کار می کنم. من با استفاده از انیمیشن عالی و فریم‌های کلیدی با دقت تنظیم شده، برای حرکت زیبا و حتی داستان‌های بهتر تلاش می‌کنم.

به‌عنوان یک طراح حرکت خودآموخته، از سال 2012 شروع به یادگیری انیمیشن کردم و از طریق ویدیوهای مختلف با چالش یادگیری آشنا شدم. به همین دلیل تصمیم گرفتم که تدریس را شروع کنم، همانطور که می خواهم آنچه را که در طول سال ها یاد گرفته ام به اشتراک بگذارم.

به کار من روی من نگاهی بیندازید.

آموزش های رایگان را در من تماشا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش اصول انیمیشن کاراکترها: ایجاد یک حلقه متحرک

Character Animation Fundamentals: Creating an Animated Loop

"آیا از کل فرآیند تصویرسازی، تقلب و انیمیشن سازی یک شخصیت ترسیده اید؟ آیا برای ایجاد حرکات واقعی و ترکیب کردن کار سختی دارید..."


آموزش انیمیشن متن با استفاده از اشکال در افتر افکت

Text Animation Using Shapes in After Effects

"آیا همیشه می خواستید انیمیشن متنی خود را به سطح بالاتری ببرید یا انیمیشن های لوگوی خود را به طور کلی بهبود ببخشید؟ خب، اکنون زمان آن است! من در این دوره خواهم بود..."


آموزش انیمیشن شخصیتی ساده: جان بخشیدن به حیوانات

Simple Character Animation: Bringing Animals to Life

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه باید به انیمیشن کاراکترها نزدیک شوید - شاید حتی کل ماجرای تقلب را کمی دلهره آور بدانید؟ خب، شما به ... رسیده اید."