Eve Horne

خواننده | ترانه سرا | تهیه کننده

من یک مربی خلاق و مشاور برنده جایزه هستم. من بیش از 20 سال تجربه در صنعت موسیقی به عنوان خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده دارم. من بنیانگذار PeakMusicUK و کمپین UNHEARD هستم که خواستار برابری زنان در صنعت موسیقی است. من همچنین یکی از بنیانگذاران M@LO The Magpie و یک متخصص معتبر سازهای بومی هستم.

سفر من از مدرسه بریت شروع شد. سپس با Polydor و سپس EMI قرارداد امضا کردم و تورهای بین المللی انجام دادم. بعداً به عنوان مهندس صدا واجد شرایط شدم.

من اخیراً به‌عنوان افتخاری در فهرست ALT 2020 انتخاب شدم و یکی از اعضای هیئت مدیره Moving The Needle شدم، من یک مبتکر در برنامه Keychange 2022 هستم، یک نماینده گروه کاری تنوع موسیقی بریتانیا برای MPG، و یکی از اعضای تیم اجرایی Why Not Her. من همچنین اخیراً سناتور و مدیر هیئت مدیره آکادمی Ivors شدم و به عنوان مدیر هیئت مدیره MPG انتخاب شدم. اولین زن و رنگین پوست MPG!

سال گذشته برای کمک به "عادی سازی" تنوع و آموزش خانواده ها و کودکان در مورد والدین بین نژادی و همجنس، کتابی برای کودکان نوشتم و منتشر کردم.

من در حال حاضر مادر دختر 2 ساله ام هستم و به تازگی آکادمی We Are The Unheard را راه اندازی کرده ام که در آن آموزش تولید و ترانه سرایی را به زنان، زنان رنگین پوست و افراد غیر باینری ارائه می دهم.

من همچنین پادکست We Are The Unheard را راه اندازی کرده ام!!!! مطمئن شوید که آن را در تمام سیستم عامل ها بررسی کرده اید!!

(اگر مایل به حمایت از کمپین هستید، با استفاده از پیوند سمت چپ به وب سایت من سر بزنید).

من همچنین یک کانال YouTube برای ارائه توضیحات سرگرم کننده و آسان در مورد سخت افزار و نرم افزار تولید دارم. من آخرین تک آهنگم را در سال 2021 با نام هنرمندم Magpie منتشر کردم!!!! در اینجا چند کار وجود دارد که من تا به امروز انجام داده ام.

من یک خواننده ترانه سرا، تهیه کننده، موسس PeakMusicUK و یکی از بنیانگذاران M@LO The Magpie هستم - یک

دوره های این مدرس:

آموزش درک ابزارها در Ableton Live 11: Simpler, Drum Rack & Collision

Understanding Instruments in Ableton Live 11: Simpler, Drum Rack & Collision

"در این کلاس من بر روی 3 ساز شگفت انگیز Ableton تمرکز خواهم کرد تا بتوانید به سرعت به هر یک از آنها دسترسی داشته باشید بدون اینکه ساعت کلاس Ableton را داشته باشید یا در صورت نیاز به یک ..."


آموزش تولید موسیقی برای مبتدیان: از ضبط تا صادرات در Logic Pro X

Music Production For Beginners: From Recording to Exporting in Logic Pro X

"اگر یک آهنگساز، یک هنرمند، یک موسیقیدان، یک تهیه کننده مبتدی، یک تهیه کننده/ویراستار پادکست یا به طور کلی عاشق موسیقی هستید و می خواهید کنترل را در اختیار شما قرار دهید..."


آموزش تولید موسیقی برای ترانه سراها: Ableton Live 11 For Beginners

Music Production For Songwriters: Ableton Live 11 For Beginners

"اگر یک ترانه سرا، یک هنرمند، یک موسیقیدان، یک تهیه کننده مبتدی یا به طور کلی عاشق موسیقی هستید و می خواهید کنترل را در دستان خود قرار دهید تا شروع کنید..."


آموزش ترانه سرایی خلاقانه برای مبتدیان

Creative Songwriting For Beginners

«اگر عاشق موسیقی هستید و همیشه می‌خواستید نوشتن یک آهنگ را کاوش کنید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، یا با آهنگ‌نویسی آشنا هستید اما به تکنیک‌های جدیدی نیاز دارید.