Gabriel Teo

CGX STUDIO

گابریل تئو بیش از 18 سال تجربه صنعت جهانی کار در استودیوهای بزرگ فیلم و بازی دارد. در سال 2001 او سرپرست بخش سینما در یک استودیوی بازی سازی در شهر رسانه ای دبی بود و به عنوان ناظر جلوه های بصری با Disney Channel ME کار کرد. او در سال 2005 آهنگساز جلوه‌های بصری Weta Productions، نیوزلند شد، قبل از تدریس در دانشگاه فناوری اوکلند، سخنرانی و سرپرستی بخش‌های انیمیشن و تصاویر متحرک.

به عنوان رئیس تحقیق و توسعه رسانه در استودیو Huhu در اوکلند، او جلوه‌های بصری کشتی نوح را نظارت کرد و همچنین فناوری‌های ابری مشترک را برای تولید سینمایی بازی‌ها توسعه داد. گابریل بخش جلوه های بصری را در SCAD هنگ کنگ توسعه داد و دانشکده طراحی و انیمیشن در موسسه فناوری نیویورک را رهبری کرد. در اکتبر 2014، او اعتبارنامه کارشناسی ارشد انیمیشن را از طریق توصیه استودیو Huhu به دست آورد، که اکنون در سراسر آسیا گسترش یافته است.

او برای رهبری و توسعه یک برنامه طراحی و انیمیشن در NMIT، Nelson به نیوزلند بازگشت و یک مرکز آموزشی جلوه‌های بصری در CGX STUDIO تأسیس کرد. او یک مدافع پرشور یادگیری خلاق از طریق همکاری در صنعت است و به طور فعال کارگاه های جلوه های بصری را در نیوزلند برگزار می کند و کلاس های طراحی، فیلم و رسانه های سه بعدی را به صورت آنلاین آموزش می دهد.

bio:

از همه شما برای حمایت از ما در پیگیری و اشتیاق ما برای آموزش خلاق بسیار سپاسگزاریم \m/

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد آثار هنری سه بعدی با Adobe Dimension

Creating 3D Artworks with Adobe Dimension

«خوش آمدید، همه راک استارهای خلاق! گرافیک سه بعدی دنیای سرگرمی و طراحی بصری را به خود اختصاص داده است. از AR/VR، ماکت‌های سه بعدی، گرافیک متحرک، طراحی UX،  vi. .."