Paul Liebrandt

سرآشپز و مالک، The Elm

غذاهای سرآشپز پل لیبراند سنت غذاهای کلاسیک را با رویکردی معاصر و شخصی به مواد اولیه و تکنیک و سبک بصری گرافیکی منحصر به فرد ترکیب می کند.

در دوران نوجوانی که در لندن، انگلستان بزرگ می شد، لیبراند برای برخی از معتبرترین رستوران ها و سرآشپزهای جهان از جمله مارکو پیر وایت در رستوران سه ستاره میشلن خود، ریموند بلان در Le Manor Aux Quat' Saisons در آکسفورد و ژان آشپزی می کرد. -Georges Vongerichten در پاسگاه ونگ لندن. او نقطه عطف خود را از آشپزی به سرآشپز تا سالی که زندگی را متحول کرد، زیر نظر پیر Gagnaire در رستوران سه ستاره‌اش در پاریس، فرانسه گذراند. به دنبال آن تجربه، لیبراند در سال 1999 به شهر نیویورک نقل مکان کرد، جایی که برای مدت کوتاهی برای دیوید بولی، در Bouley Bakery کار کرد.

در سال 2000، لیبراند برای اولین بار در رستوران اطلس در سنترال پارک جنوبی سرآشپز شد. در نوامبر همان سال، در سن 24 سالگی، او جایزه جوانترین سرآشپزی را که نیویورک تایمز سه ستاره دریافت کرده است، به دست آورد: منتقد ویلیام گرایمز «سبک متهورانه و متمایز» او را ستود و او را به «پیانیستی که به نظر می رسد» تشبیه کرد. چند دوجین کلید اضافی پیدا کرده اند."

پس از ترک اطلس، لیبراند در Papillon آشپزی کرد، سپس برای بسیاری از مشتریان برجسته از جمله لرد روچیلد و پرنس اندرو HRH آشپزی کرد. او قبل از افتتاح کورتون در سال 2008 سبک خود را در Gilt ادامه داد. کورتون در سال زاویه دار خود دو ستاره میشلن دریافت کرد و به عنوان بهترین رستوران جدید در ایالات متحده توسط بنیاد جیمز بیرد نامزد شد و همچنین برنده بهترین رستوران جدید در ایالات متحده شد. توسط مجله Esquire.

در سال 2013 لیبراند دومین رستوران خود را به نام The Elm در بروکلین افتتاح کرد، که پس از شش هفته باز بودن به عنوان بهترین رستوران جدید در ایالات متحده در پانتئون صنعت مجله Esquire، لیست بهترین رستوران های جدید انتخاب شد.

لیبراند در Vogue، Men's Health، W Magazine، UK Sunday Telegraph، Men's Health، W Magazine و بسیاری دیگر معرفی شده است. در سال 2009، مجله Food Wine او را به عنوان یکی از بهترین سرآشپزهای جدید در ایالات متحده معرفی کرد. در سال 2011، مستند HBO "یک موضوع سلیقه- خدمت به پل لیبراند" منتشر شد که نامزد امی شد و بهترین مستند را در جوایز جیمز ریش در سال 2012 دریافت کرد. اولین کتاب او "تا استخوان" توسط کلارکسون پاتر در دسامبر منتشر شد. 2013. پل لیبراند در شهر نیویورک زندگی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش آشپزی الهام گرفته شده: ایجاد ظروف از هنر

Inspired Cooking: Creating Dishes from Art

"نگاهی اجمالی به روند خلاقانه سرآشپز پل لیبراند برای ایجاد غذا برای رستوران های دارای رتبه میشلن خود بیابید. در این کلاس 45 دقیقه ای، شما یک ... را دنبال خواهید کرد."