Steff Reed

نوازنده، مدرس و فعال.

استف رید یک موسیقیدان، مربی و فعال است. رید با به اشتراک گذاشتن داستان خود به دیگران نشان می دهد که تنها نیستند. او یک مرد سیاه پوست است که بسیار دوست دارد و می بخشد، الگوبرداری از این حساسیت عاطفی و شفقت می تواند ما را به عنوان یک جامعه قوی تر کند.

به عنوان یک خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده و نوازنده چند ساز، استف رید با انرژی و آهنگ روحی و روحی خود بر مخاطبان تأثیر می گذارد. او نمی ترسد آسیب پذیر باشد و در داستان خود باز باشد و درس های انعطاف پذیری، شفابخشی، خودسازی را به اشتراک بگذارد. رید ژانرهای فولک راک، آلترناتیو راک، راک پاپ را در هم می آمیزد تا در پیام های الهام بخش و انسان دوستانه به اوج خود برسد.

در طول سال‌ها، رید به‌عنوان تهیه‌کننده و ترانه‌سرا با همکاری با افرادی مانند تری سونگز، جنه آیکو، اریک رابرسون، سویز بیتز، کنی لاتیمور و گوردون چمبرز در آهنگ‌هایی که به بیلبورد راه یافتند، شهرت ملی به دست آورد. نمودارها.

رید به‌عنوان یک مربی، طی 15 سال گذشته به هزاران جوان 4 تا 24 ساله آموزش داده است. در سال 2013، او نامزد جایزه مربی موسیقی گرمی شد و کارگاه آموزشی "قدرت عشق" را در دانشگاه نیویورک/اد سالیوان فلووس تدریس کرد.

رید در حال حاضر در حال ساخت یک غیرانتفاعی مستقر در بروکلین به نام Power of Love با مشارکت کلیسای یادبود جادسون است. آخرین پروژه موسیقی او نیز به همین نام است. رید با استفاده از سرمایه اجتماعی و نفوذ خود، تأثیر خود را برای توانمندسازی مخاطبان گسترده‌تر و تأثیرگذاری بر تغییرات واقعی سیاسی افزایش می‌دهد.

استف از هنرمندان آگاه اجتماعی مانند جان لنون، ​​پرینس، تریسی چپمن، U2، ژان میشل باسکیا، و جیمی هندریکس الهام گرفته است.

دوره های این مدرس:

آموزش آهنگسازی برای تغییر اجتماعی: ایجاد موسیقی با هدف

Songwriting For Social Change: Creating Music with Purpose

"موسیقی ضربان قلب جنبش های اجتماعی است. این یک نیروی فرهنگی بنیادی است که مردم را در مواجهه با ناملایمات گرد هم می آورد. در این کلاس، شما l. .."