Nilofer Merchant

کارشناس و نویسنده نوآوری

نویسنده. گوینده. مستقر در سیلیکون ولی. | Nilofer Merchant در تبدیل ایده‌های به ظاهر «وحشیانه» به واقعیت‌های جدید و نشان دادن به بقیه ما چگونه می‌توانیم استاد است. او این کار را از طریق کتاب‌هایش، سخنرانی‌اش در TED رتبه برتر و دستاوردهایش در شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های Fortune 500 انجام داده است. به حدی که به او جایزه Future Thinker Award از Thinkers50 اعطا شد که متفکران برجسته تجاری جهان را رتبه بندی می کند و همچنین از او در تئوری و عمل نام برده است.

او شخصاً بیش از 100 محصول را روانه بازار کرده است و 18 میلیارد دلار فروش داشته است و در همه جا از شرکت های Fortune 500 مانند اپل و اتودسک گرفته تا استارت آپ ها در روزهای اولیه وب (Golive/که بعدها توسط Adobe خریداری شد) سمت های اجرایی داشته است. Merchant یکی از معدود افرادی است که می تواند بگوید در یک نبرد رقابتی علیه مایکروسافت جنگیده و پیروز شده است، برای تجارت سالانه 2.1 میلیارد دلاری آنتی ویروس سیمانتک. او در هیئت مدیره شرکت های دولتی و خصوصی و همچنین در هیئت مدیره در مورد سیاست های عمومی خدمت کرده است.

نویسنده دو کتاب قبلی درباره نحوه استفاده بهتر سازمان‌ها از ایده‌های جدید، آخرین کتاب Merchant، (Viking Hardcover، 29 اوت 2017)، تخصص داخلی خود را با خوانندگان عمومی به اشتراک می‌گذارد تا راه‌های جدیدی برای ارتباط ایده‌های ما با جهان اطراف را آشکار کند. ما در عصری که پتانسیل ایجاد تغییر دیگر محدود به موقعیت اجتماعی نیست.

همسر و مادر، یک کوله گرد در طبیعت در تابستان، و یک کوهنورد مشتاق در تمام سال - او به اطراف می رود. او یک معتاد بدبخت به کافئین، شعر، پوست پرتقال با روکش شکلات تیره است که در فرانسه مصرف شود، و همه چیز - بیکن. در حالی که بیشتر پست‌های وبلاگ در Yes Know شخصی نیستند، برخی از داستان‌های او به اشتراک گذاشته می‌شوند.

دوره های این مدرس:

آموزش چرا اعتماد مهم است: افزایش خلاقیت و نوآوری در کار

Why Trust Matters: Increasing Creativity and Innovation at Work

"به نویسنده پرفروش و سخنران مشهور Nilofer Merchant برای کلاسی بپیوندید که طرز فکر شما را درباره نوآوری در محل کار تغییر خواهد داد. در محل کار مدرن. ..."