Tasmin Hansmann

نویسنده، داستان نویس، محیط بان

سلام! نام من Tasmin Hansmann است و یک نویسنده، نویسنده، داستان‌نویس و دوستدار محیط زیست آزاد هستم. تاکنون مجموعه شعر آناتومی امواج و یک داستان کوتاه تجربی به نام به خانه خوش آمدید جان عزیز منتشر کرده ام.

من در آلمان بزرگ شده به دنیا آمدم اما زندگی قدیمی خود را پشت سر گذاشتم و به مجمع الجزایر آزور نقل مکان کردم. در اینجا، تصمیم گرفتم اشتیاق خود را دنبال کنم و یک نویسنده تمام وقت شوم و خودم را در موضوع آینده بهتر غرق کنم. زندگی روزمره من شامل (نا)یادگیری، ایجاد و رشد است. و من اینجا هستم تا این مسیر خلاقیت و پایداری را به شما آموزش دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش محیط زیست برای مبتدیان: چگونه پایدار و دوستدار محیط زیست زندگی کنیم

Environmentalism for Beginners: How to live sustainable & eco-friendly

"Tasmin Hansmann، یک متخصص محیط زیست و نویسنده، معمولا کلاس های نویسندگی و شعر در Skillshare برگزار می کند. او سه کتاب نوشته و منتشر کرده است: شعر ج ...."


آموزش نوشتن و خلق در یک بحران

Writing And Creating Within A Crisis

"گاهی اوقات، زندگی می تواند سخت باشد. چالش های شخصی، اخبار بد و بحران های جهانی می تواند طاقت فرسا باشد. اما اکنون بیش از هر زمان دیگری، هنرمندان و نویسندگان باید..."


آموزش چگونه شعر سیاه بسازیم | راهنمای مبتدی

How To Create Blackout Poetry | A Beginner's Guide

"شعر سیاه هر دو است: یک بیانیه سیاسی و کلی سرگرم کننده! درست در نقطه شیرین بین هنر بصری و نوشتاری، راهی جذاب برای دسترسی است..."


آموزش طبیعت نویسی برای مبتدیان

Nature Writing for Beginners

"شما عاشق طبیعت هستید و عاشق نوشتن هستید؟ از این کلاس برای شما - بیایید به طبیعت نویسی شیرجه بزنیم! تاسمین هانسمان، نویسنده و شاعر، علاقه زیادی به حسادت دارد. .."


آموزش شعر برای مبتدیان: شعرهایی بنویسید که تاثیرگذار باشند

Poetry for Beginners: Write Poems That Have An Impact

«شعر در درون همه ماست، فقط باید راهی برای کشف و تبدیل آن به پیامی که قدرت تغییر دارد پیدا کنید. تاسمین هانسمان، کار آزاد. .."