Ashley Prejoles

هنرمند


سلام! من اشلی پرژولز، یک نقاش و مربی تمام وقت هستم. هنر من در مورد ایجاد ارتباط ملموس با سیاره و یکدیگر است: احساس جادوی چیزها و مکان‌های اطرافمان، به ارمغان آوردن شگفتی، آرامش یا هیجان به روحیه‌مان.

هیچ چیز بیشتر از به اشتراک گذاشتن هنر و تکنیک هایم با دیگران برایم شادی نمی آورد! آبرنگ به دلیل جلوه‌های مبهم و آبرنگی که دارد راه خود را به عنوان رسانه مورد علاقه من در قلب من جابجا کرده است و من خوشحالم که آنچه را که در این راه آموخته‌ام با شما به اشتراک می‌گذارم.

هنر من را در https://ashleyprejolesart.com/و در اینستاگرام در https://www.instagram.com/ashleyprejolesart/پیدا خواهید کرد. اگر قطعه‌ای را با یکی از کلاس‌های من به اشتراک می‌گذارید، حتماً من را تگ کنید و از #paintwithashley استفاده کنید تا بتوانم سفر شما را نیز دنبال کنم.

بیا با هم نقاشی کنیم!

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ های شبح وار: نشانک های ترسناک آسان و تصویر آبرنگ گربه سیاه را بیاموزید

Spooky Watercolors: Learn easy Spooky Bookmarks and a Black Cat Watercolor Illustration

"می خواهید آبرنگ را به سبک واقعی هالووین یاد بگیرید؟ در قسمت اول، ما سه مجموعه نشانک‌های فریبنده، فرفری‌کننده و همیشه خزنده ایجاد می‌کنیم که مزه‌کننده خواهند بود. .."


آموزش مقدمه ای بر غروب های آبرنگ - راهنمای گام به گام برای نقاشی نور

Intro to Watercolor Sunsets - a Step by Step guide to Painting Light

"تا به حال خواسته اید آسمان های درخشان را با آبرنگ نقاشی کنید؟ این کلاس تماماً در مورد نقاشی نور است زیرا ما برخی از مهارت های اساسی مورد نیاز برای نقاشی پس زمینه دلپذیر را بررسی می کنیم."


آموزش مقدمه ای بر نقاشی منفی در آبرنگ

Introduction to Negative Painting in Watercolor

"در این مقدمه سطح مبتدی برای نقاشی منفی در آبرنگ به من بپیوندید! شما دقیقاً یاد خواهید گرفت که نقاشی منفی چیست و یاد خواهید گرفت که چگونه سه ثانیه نقاشی کنید.