Charlene Van den Eng

نقاشی با چاقو پالت هنرمند


سلام، نام من شارلین است، من هنرمندی هستم که در هلند زندگی می کنم و با چاقوهای پالت پرتره ساختم!

من برای به اشتراک گذاشتن اولین کلاس خود با شما هیجان زده هستم.

امیدوارم این کلاس شما را در یادگیری یک مهارت جدید "کار با چاقوهای پالت" راهنمایی کند تا بتوانید با ابزارها راحت باشید و آزادانه آنها را در کار و سبک خود ترکیب کنید.

لطفا نظر بدهید، این برای من بسیار ارزشمند خواهد بود :-)

اگر دوست دارید زمانی که کلاس آینده من آنلاین می شود مطلع شوید، فقط دکمه +دنبال کردن را فشار دهید.

یا برای یادگیری این مهارت با بازدید از وب سایت من الهام بگیرید

یا کار من را در

دنبال کنید



شارلین سبک منحصر به فرد و هیجان انگیزی دارد که زیبایی درونی سوژه هایش را آشکار می کند. به دلیل عشق به بیان انسانی، او به تدریج در پرتره تخصصی تر شد. پرتره های او سبکی چشمگیر دارند که با ضربات واضح و قدرتمند با چاقوهای پالت مشخص می شود. او با به تصویر کشیدن ماهیت و شخصیت منحصر به فرد فرد به هر پرتره نزدیک می شود.

احساس او برای رنگ به عنوان یک هنرمند از عشق او به تمام رنگ‌ها و جزئیات موجود در طبیعت و سال‌های او به عنوان یک طراح مد الهام گرفته شده است. شارلین در برخی از معتبرترین موسسات هنری هلند، از جمله موسسه هنر/مد آمستردام AMFI تحصیل کرد. آثار او در سطح بین المللی به نمایش درآمده و فروخته شده است. او اولین کار آمریکایی خود را در سال 2009 در منطقه پرل در پورتلند (اورگان) انجام داد و در سال 2013 برنده جایزه بهترین نقاشی در بینال هنر لندن شد. بسیاری از مردم در حال حاضر راه خود را به آتلیه او پیدا کرده اند، زیرا او با اجرای خود در چندین برنامه تلویزیونی از جمله نسخه هلندی "نقاشی ستاره ها" به تبلیغات دست یافت.






دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی اکریلیک با چاقو پالت: گام به گام پرتره خود را بسازید!

Palette Knife Acrylic Painting: Make your Portrait Step-by-Step!

"آیا همیشه می خواستید پرتره بسازید؟ که خیلی آسان به نظر می رسد اما وقتی شروع کردید واقعاً سخت است؟ خوب، آسان است. . . وقتی از ri استفاده می کنید. .."


آموزش تکنیک های اساسی نقاشی با چاقو پالت با اکریلیک: جزوه تمرینات خود را بسازید!

Fundamental Techniques of Palette Knife Painting with Acrylic: Create Your Own Exercises Booklet!

"این کلاس مقدمه ای برای نقاشی با چاقوهای پالت است!  برخی از تکنیک ها و راه حل های اساسی را که برای کار با رنگ پریده مفید هستند، پوشش می دهد.