Serena Avril Archetti

هنرمند و کارآفرین خلاق

سلام، نام من سرنا است، من یک تصویرگر، طراح الگوی سطح و کارآفرین خلاق از ایتالیا هستم. من آثار هنری را با الهام از زیبایی های دنیای طبیعی، سفرهایم و تاریخ هنر خلق می کنم.

من دوست دارم همه چیزهایی را که در سفرم برای تبدیل شدن به یک هنرمند حرفه ای یاد گرفتم در اینجا در skillshare و در اینجا به اشتراک بگذارم. در آنجا می‌توانید منابع رایگانی مانند براش‌های Photoshop و Procreate، آموزش‌ها، نکاتی پر از طرز فکر و صفحات رنگ‌آمیزی سرگرم‌کننده پیدا کنید.

شما همچنین می توانید به من دسترسی داشته باشید.

اجازه می‌دهیم وصل شویم

اگر از هر یک از صفحات رنگ آمیزی یا منابع رایگان استفاده می کنید، دوست دارم ببینم چه چیزی می سازید! من را تگ کنید، و من شما را فریاد خواهم زد.

کلاس های مبتدی نقاشی و طراحی دیجیتال به زودی در دسترس خواهند بود. فراموش نکنید که من را دنبال کنید تا به محض پخش زنده از آنها مطلع شوید!

دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد بافت های مرمر بدون درز در Adobe Photoshop

Creating Seamless Marble Textures In Adobe Photoshop

" ایجاد بافت های مرمر بدون درز در Adobe Photoshop در این کلاس من شما را از طریق فرآیند گام به گام ایجاد بافت های مرمر مدرن به طور مستقیم آشنا می کنم. .."


آموزش مقدمه ای بر Procreate for Digital Painting

Introduction to Procreate for Digital Painting

"به کلاس خوش آمدید! سلام، نام من سرنا آرچتی است. من یک هنرمند حرفه ای و طراح سطح از ایتالیا هستم. من به صورت حرفه ای برای ov هنر ایجاد کرده ام. .."


آموزش چگونه بافت های براق خود را در فتوشاپ بسازید

How to make your own Glitter Textures in Photoshop

" چگونه بافت های براق خود را در فتوشاپ بسازید در این کلاس من شما را با روند گام به گام ایجاد بافت های براق خود در Adob ​​آشنا می کنم. .."