Jason Peterson

عکاس، مدیر ارشد خلاقیت هاواس

جیسون پترسون عکاس، مدیر خلاق و مدیر اجرایی با بیش از ۲۰ سال تجربه خلاقانه در تلویزیون، چاپ، تبلیغات تعاملی و هویت برند است. در حال حاضر، او عنوان مدیر خلاق در Havas Worldwide Chicago Group آمریکای شمالی را دارد.

او متخصص در توسعه مفهوم و استراتژی است، با توانایی اثبات شده در ایجاد انگیزه در تیم های خلاق برای ارائه خلاقیت برجسته برای کمپین های سطح بالا. جیسون نیروی محرکه کمپین «واقعی» کوکا کلاسیک بود و درک ذاتی از هدف هزاره دارد. کار او در مزرعه ایالتی «حمام داغ» با بیش از 500000 بازدید و بیش از 200 تقلید مسخره‌آمیز موفقیت بزرگی در فضای مجازی داشت، و خط «آیا می‌توانم جکوزی بگیرم» یک موضوع پرطرفدار در توییتر بود.

جیسون با حضور لبرون جیمز در مک‌دونالدز سوپربول بازار عمومی بزرگسالان جوان را هدف قرار داد. او همچنین راه اندازی ملی ساندویچ McRib را رهبری کرد و حمایت های مالی ورزشی و موسیقی را انجام داد. برندهای معتبر دیگری که او روی آنها کار کرده است عبارتند از Target، Samsung، Wrigley's، Reebok، Vitamin Water، Comcast، NBA، State Farm و MTV/VH1. قبلاً، جیسون مدیر خلاقیت اجرایی در Translation nyc (یک آژانس IPG) بود، جایی که او در Target، Wrigley و تلاش هزار ساله مک دونالد کار می کرد، فقط به نام چند.

دوره های این مدرس:

آموزش چشم انداز هوایی: گرفتن عکس از بالا

Aerial Perspective: Taking Pictures from Above

"به عکاس و مدیر ارشد خلاق Havas، جیسون پیترسون، بپیوندید تا رویکرد خود را در مورد عکاسی هوایی به اشتراک بگذارد و تکنیک‌هایی را برای کمک به شما در گرفتن آمازی آشکار کند.