Tessie Fay Snow

@tessiefaydesign

سلام! من تسی فی هستم.

من یک طراح الگوی سطح و دکوراتور خانه هستم که در اسپایسر، مینه سوتا زندگی می کنم. من یک دختر شهرستانی هستم که برای بازسازی یک خانه دریاچه ای 100 ساله به کشور نقل مکان کردم. من عشقم به طراحی سطح را با اشتیاقم به طراحی داخلی ترکیب می کنم تا به مردم کمک کنم خانه های خود را به یک پناهگاه شاد تبدیل کنند.

وقتی طراحی نمی‌کنم، می‌توانید در حین مهمانی‌های بداهه رقص آشپزخانه، رفتن به تئاتر، یا تعمیر خانه‌ام با شوهر و بچه‌هایم، حرکتی را پیدا کنید. هدف من این است که عمیقاً دوست داشته باشم، به خودت لطف بدهم، و در چیزهای کوچک شادی پیدا کنی.

من دوست دارم به شما کمک کنم خانه ای شادتر ایجاد کنید تا بیشتر بدانید را ببینید یا با من در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید @tessiefaydesign

xo، تسی

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی داخلی ساده: یک جیب شادی در داخل خانه خود ایجاد کنید!

Simple Interior Design: Create a Pocket of Joy Inside Your Home!

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها ایجاد کند و حتی خود کلاسی را تدریس کند."


آموزش نحوه گرفتن قرارداد پارچه: از نمونه کارها تا صدور مجوز اولین خط پارچه من

How to Get a Fabric Contract: From Portfolio to Licensing my First Fabric Line

"به طراح الگوی سطح، Tessie Fay بپیوندید، زیرا او سفر خود را برای حضور در بازار لحاف و تبدیل شدن به یک طراح دارای مجوز در صنعت پارچه به اشتراک می گذارد. این را بیاموزید."