Mackenzie Schieck

نویسنده و بلاگر غذا

سلام، وجود دارد! نام من مکنزی شیک است، و من یک نویسنده، وبلاگ نویس مواد غذایی، توسعه دهنده دستور العمل و عکاس غذا هستم - البته معتاد به لاته، متخصص دوستان و معتاد فرهنگ پاپ - و از سال 2004 محتوای دیجیتال (و مقداری چاپی) ایجاد می کنم. به عنوان ویراستار در Allrecipes.com به مدت هفت سال، همه چیز را نوشتم، از بازاریابی و کپی UI/UX گرفته تا پست‌های رسانه‌های اجتماعی و ویژگی‌های سرمقاله که شامل یک ستون ماهانه بود.

من در ژوئن 2013 به فریلنسینگ جهش کردم و همچنان به ارائه محتوای غذایی و سبک زندگی در Allrecipes، و موارد دیگر ادامه می دهم. من وبلاگ خود را با نام Pine and Crave در مارس 2015 راه‌اندازی کردم و هنوز هم با انجام تمام کارهای نوشتن، تهیه دستور غذا، آشپزی و عکاسی سرگرم هستم. دیدن محتوای وبلاگ من که در سایت‌هایی مانند HuffPost Living، SeattleMag.com، Brit+Co، و HelloGiggles نمایش داده می‌شود، بسیار هیجان‌انگیز بوده است.

وقتی کار نمی‌کنم، معمولاً می‌توانید من را در سیاتل پیدا کنید و با دوستان خود برای صبحانه یا قهوه ملاقات کنید، پیاده در اطراف دریاچه سبز یا در امتداد ساحل الکی حرکت کنم، یا برای یک شب در Hulu یا Netflix مستقر شوید. .

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک پست وبلاگ غذایی جذاب ایجاد کنیم

How to Create an Engaging Food Blog Post

"اگر همیشه می خواستید یک وبلاگ غذایی راه اندازی کنید، اما مطمئن نبودید که از کجا شروع کنید، این کلاس برای شما مناسب است! مکنزی شیک نوشتن غذا و رقابت دیجیتالی را به اشتراک می گذارد. . .."