Cheryl Hughes

هنرمند، تصویرگر، معلم و سازنده شمعدان

سلام بچه ها!

من یک هنرمند ماساچوست هستم که عاشق طراحی، نقاشی و تصویرسازی هستم. من در رسانه های زیادی کار می کنم و علاقه مندی های زیادی دارم. ماجراهای نقاشی من در حدود 8 سالگی شروع شد. در آن زمان بود که مادرم با برادرم و خودم برای کلاس های نقاشی رنگ روغن در فروشگاه رنگ محلی قرارداد امضا کرد. نه یک فروشگاه هنری، بلکه فروشگاه محلی رنگ و کاغذ دیواری! بنابراین، بریده‌های مجله را به عنوان عکس مرجع در دست داشتیم. عشق من به نقاشی رنگ روغن ادامه دارد و شما هر فرصتی پیدا کردم می توانید من را در زمینه نقاشی هوای ساده پیدا کنید.

وقتی نمی‌توانم تمام وسایلم را در سفرهایم حمل کنم، از نوشتن قلم روی کاغذ و ثبت ماجراهایم در دفترچه‌های طراحی سفرم لذت می‌برم. این طرح‌های کوچک سریع راهی عالی برای ثبت تعطیلات شما هستند. خاطرات ویژه ای که با نگاه کردن به طرح های شما تداعی می شود بسیار ارزشمند است. همه ما 100 عکس از سفر را در تلفن های هوشمند خود نگه می داریم. اما اگر شما مثل من هستید، هرگز چاپ نمی‌شوند و یا حتی اغلب به آنها نگاه نمی‌شود. این طرح ها گنجینه های کوچکی هستند که می توانید با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارید. همچنین متوجه می‌شوم که وقتی می‌نشینم و یک مکان مورد علاقه را طراحی می‌کنم، زمان متوقف می‌شود و شما کاملاً در محیط اطراف خود جذب می‌شوید. وقتی یک ساختمان یا چشم انداز را با چنین جزئیات مطالعه می کنید، خاطرات زنده و همچنین هنر ایجاد می کنید.

من هنرهای تجاری و زیبا را مطالعه کرده ام و هر روز به یادگیری چیزهای جدید ادامه می دهم. عشق من به یادگیری، مرا به Skillshare آورد و چشمانم را به بسیاری از تجربیات یادگیری جدید باز کرد. من بسیار هیجان‌زده هستم که به شما یاد می‌دهم جنبه خلاقانه خود را بپذیرید و تکنیک‌هایم را برای شروع به اشتراک بگذارید.

بسیار جالب است که می بینیم افرادی که خود را به عنوان "نمی توانند خط مستقیم بکشند" توصیف می کنند، نقاشی های زیبایی خلق می کنند. امیدوارم موافق باشید که در حال حاضر خطوط مستقیم به اندازه کافی در جهان وجود دارد. چیزی که ما واقعاً به آن نیاز داریم هنرمندان رنگ و شاد بیشتر است!

به زودی می بینمت!

شریل

دوره های این مدرس:

آموزش یک راهنمای سرگرم کننده و سریع برای طراحی سفر.

A Fun and Fast Guide to Travel Sketching.

"   در این کلاس یک راهنمای کامل و مختصر برای طراحی در سفر ارائه خواهم کرد. موادم و کیت آبرنگ کوچکی که ساخته‌ام را معرفی خواهم کرد. ..."