Matthew Ivan

عکاس و بلاگر غذا | آبکاری پیکسل ها

متیو ایوان عکاس غذا و خلاق در پشت   وبلاگ غذایی است که بر روی غذاهای راحت و سبک‌تر و سالم تمرکز دارد. دارای دستور العمل‌های طعم‌دار و منحصربه‌فرد است که همگی با اقلام معمولی شربت‌خانه یا موادی که به راحتی پیدا می‌شوند، درست شده‌اند. شما همچنین علوم غذایی و نکات آشپزی را یاد خواهید گرفت تا به شما کمک کند آشپز بهتری شوید. متیو وسواس زیادی به همه چیزهای غذایی دارد و یک گیک خودخوانده غذاست.

او یک عکاس حرفه ای غذا، توسعه دهنده دستور غذا و سفیر برند است. مشتریان عبارتند از فاستر فاستر، کیکومان، اینترنشنال دیلایت، کرافت، استلا، اسمیتفیلد، مزارع تیلور، کویکر اوتس و یودی بدون گلوتن.

تغییر سبک زندگی سالم‌تر، او را به دنبال راه‌حل‌های خلاقانه در آشپزخانه سوق داد. از جمله آنها تخمیر سبزیجات است. او طی دسته های بی شماری و یادگیری، این فرآیند را به گونه ای کامل کرده است که آسان و در دسترس باشد. با دوره آموزشی سرگرم‌کننده و قابل دسترس Skillshare او به یک حرفه‌ای تبدیل شوید، سپس به سراغ دستور العمل‌های سالم‌تر بروید.

دوره های این مدرس:

آموزش تخمیر آسان خانگی: حفظ سبزیجات با پروبیوتیک های سالم

Easy Home Fermenting: Preserving Vegetables with Healthy Probiotics

"Easy Home Fermenting را در این دوره کامل در مورد حفظ سبزیجات با پروبیوتیک‌های سالم بیاموزید. تخمیر سبزیجات به طرز شگفت‌آوری ساده است و فقط لازم است.