Jaime Johnson

مربی خیاطی

سلام، من جیمی هستم. از ۱۵ سالگی شروع به خیاطی کردم و با راهنمایی صاحب خیاطی محلی، به خودم یاد دادم که لباس، لحاف و کیف درست کنم. در طول تابستان های تعطیل از مدرسه من به تحصیل در رشته اقتصاد خانگی در کالج ادامه دادم و لیسانس علوم را با تأکید بر منسوجات پوشاک دریافت کردم. من به فروش چرخ خیاطی برای Husqvarna Viking و Pfaff، کار در یک مغازه لحاف فروشی و مدیریت اتاق تعویض عروس ادامه دادم که در آنجا با چرخ خیاطی صنعتی آشنا شدم. من همچنین یک کسب و کار خیاطی خانگی راه اندازی کرده ام و در چند سال اخیر به تدریس در کلاس های خیاطی روی آورده ام. وقتی برای اولین بار تدریس را دوباره شروع کردم، به یاد چالش هایی افتادم که مبتدیان در تعامل با چرخ خیاطی خود با آن مواجه هستند. من مشتاق کمک به فاضلاب های جدید برای غلبه بر این موانع و حرکت فراتر از اصول اولیه برای افزایش مجموعه مهارت های خود شده ام. خیاطی نه تنها یک مهارت عملی است، بلکه یک سفر خلاقیت، کشف مداوم و لذت مادام العمر است.

دوره های این مدرس:

آموزش لحاف مبتدی

Beginner's Quilt

"یاد بگیرید که اولین لحاف خود را بسازید! این همان لحافی است که سال ها پیش لحاف کردن با آن را یاد گرفتم و بارها و بارها به آن برمی گردم. ویترین طرح ساده ...."


آموزش چرخ خیاطی 101

Sewing Machine 101

"خلاقیت خود را با دوست شدن با چرخ خیاطی خود باز کنید! در این کلاس من چرخ خیاطی شما را ابهام می کنم و برای غلبه بر موانع تلاش می کنم تا بتوانید ..."