Kelly Parker Smith

صاحب مغازه | هنرمند | خانه

سلام! اسم من کلی است و صاحب مغازه، پادکست و هنرمند اهل غرب میانه هستم. من یک استودیوی خانگی در خارج از سنت لوئیس دارم که در آن با لیزر برای مغازه‌ام طراحی می‌کنم و چیزهایی می‌سازم، و برای پادکست‌هایم برای سازندگان به نام Creative Biz Rebellion ضبط می‌کنم. همه چیز را، اما من آن را به هیچ وجه نمی خواهم! در اوقات فراغت، کتاب‌های فانتزی YA را می‌خوانم، با بچه‌هایم بازی می‌کنم و با دو گربه دوست‌داشتنی‌ام، کتنس و شارلوت، کنار می‌آیم. من اخیرا دو کانونی دریافت کردم و هیجان زده هستم، من همه گیاهان خانه را می کشم و کاملاً عاشق یک فیلم ابرقهرمانی خوب هستم.

من هیجان زده هستم که در Skillshare اینجا هستم و قصد دارم کلاس هایی را در مورد راه اندازی یک کسب و کار خلاقانه از ایمیل گرفته تا طراحی خط و چیزهای زیادی در این بین آموزش دهم. من از فرآیند خلاقانه در تمام جنبه های کسب و کار لذت می برم و نمی توانم صبر کنم تا در کنار همه شما یاد بگیرم! از اینکه به گوشه من از این فضای شاد سر زدید متشکرم.

دوره های این مدرس:

آموزش الگوهای خلاق MailChimp: الگوهای ایمیل خلاقانه و ثابت برای هنرمندان و صاحبان فروشگاه

Creative MailChimp Templates: Creative, Consistent Email Templates for Artists & Shop Owners

" در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از Adobe Illustrator، الگوهای ایمیل خلاقانه در MailChimp بسازید. با این روش می توانید از تمام فونت ها استفاده کنید. .."