Jamie Alexander

طراح و تصویرگر سطح

سلام! بنجور! من جیمی هستم، یک طراح سطح و تصویرگر از دیترویت، میشیگان که در حال حاضر در تولوز، فرانسه مستقر است. کار من پیچیده و غریب توصیف شده است و از سفرها، مسائل اجتماعی، عناصر گیاه شناسی و داستان سرایی من الهام گرفته شده است. در چند سال گذشته، افتخار همکاری با مشتریانی مانند دیزنی، تارگت، تریدر جو، شرکت Minted و Hawthorne Supply را داشته‌ام و آثار هنری خود را در مجله حروف بزرگ و فروشگاه هدیه موزه متروپولیتن هنر به نمایش گذاشته‌ام.

من از یک پیشینه هنرهای زیبا هستم و دارای مدرک طراحی گرافیک و زبان فرانسه هستم. در حالی که من برای پروژه های مختلف طراحی می کنم، چیزهای مورد علاقه من برای ایجاد لوازم التحریر و الگوها هستند. من بسیار هیجان زده هستم که نکات و تکنیک هایی را که در طول سفر خلاقانه خود به دست آورده ام با شما به اشتراک بگذارم!

می‌توانید کارهای بیشتری از من را در اینستاگرام ببینید و همچنین با من ارتباط برقرار کنید. اگر می‌خواهید راهنمای رایگان من برای غلبه بر بلوک خلاق را دریافت کنید، می‌توانید !

من مشتاقانه منتظر ارتباط با شما هستم!

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از الهام از زندگی روزمره خود یک کارت تبریک طراحی کنید

Design a Greeting Card using Inspiration from Your Everyday Life

"آیا از خلق کردن رنج می برید، اما قبل از اینکه شروع کنید، از بوم خالی ترسناک دلسرد شده اید؟ وقت آن است که دوباره آن آب های خلاقانه جاری شود! جوی...."


آموزش هنر دعوت: طراحی و تصویرسازی برای هر مناسبتی در Procreate و Adobe Illustrator

Art of the Invitation: Design and Illustrate for Any Occasion in Procreate and Adobe Illustrator

"از شما صمیمانه دعوت شده است که به من بپیوندید... در فرآیند من برای ایجاد یک دعوت نامه با طراحی خوب و به یاد ماندنی! خلاقیت خود را رها کنید و طراحی خیره کننده و عجیبی داشته باشید..."