Cé Marina

تصویرگر و طراح گرافیک

من به عنوان یک داستان نویس گرافیکی کار می کنم که از تصاویر به عنوان ابزار اصلی استفاده می کند. من اطلاعات و داستان ها را به تصاویر منحصر به فرد و رنگی تبدیل می کنم.


این داستان من است:

من یک تصویرگر چپ دست هستم که در لاپاز، بولیوی به دنیا آمدم.
🧒از کودکی همیشه دوست داشتم خودم را با نقاشی بیان کنم. بنابراین من طراحی گرافیک خواندم. من سال‌ها برای یک موسسه حمل‌ونقل عمومی بسیار مهم (تله‌کابین) کار کردم، اما بعد از 3 سال تصمیم گرفتم یک قدم جلوتر بردارم.
می‌خواستم یک رویا را برآورده کنم: تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد خارج از کشور! من انتخاب کردم که کارشناسی ارشد در برندسازی را در مدرسه طراحی Elisava در بارسلون انجام دهم.

در دوران استاد من عاشق این شهر زیبا و آفتابی شدم، بنابراین پس از فارغ التحصیلی در سال 2017 تصمیم گرفتم کم کم تأسیس کنم. من در بارسلونا هستم و در نهایت برای ایجاد یک حرفه در تصویرسازی جهشی انجام می دهم.

این منتخبی از برخی از پروژه هایی است که من تاکنون انجام داده ام. اگر کنجکاو هستید و می خواهید به تعداد بیشتری از آنها نگاهی بیندازید، می توانید نمونه کارها را بررسی کنید.

آیا شما طرفدار کالای زیبای مصور هستید؟ خوب، اگر شما هم مانند من یکی از آن دسته از کلکسیونرهای کارت پستال هستید، در بخش کارت پستال فروشگاه من شخصیت های سرگرم کننده و همچنین کیف های حمل و نقل و پوسترها را خواهید دید!

با خیال راحت در این آدرس کاوش کنید:


دوره های این مدرس:

آموزش ملزومات تصویرسازی شخصیت در Procreate: How To Draw Potures

Character Illustration Essentials in Procreate: How To Draw Postures

"این کلاس یک کاوش سرگرم‌کننده، عمیق و عملی برای ترسیم ژست‌ها و حالت‌های بدن برای شخصیت‌های شماست. من بینش‌ها، بهترین شیوه‌ها و ثانیه‌ها را به اشتراک خواهم گذاشت."


آموزش ایجاد انیمیشن: خود را با ایجاد گیف استیکر ساده بیان کنید

Procreate Animation: Express Yourself by Creating Simple Sticker GIFs

"هر یک از ما چیز خاصی برای گفتن و نشان دادن داریم. پس چرا اجازه ندهید مردم با دیدن برچسب های شما در رسانه های اجتماعی از هویت خلاقانه شما مطلع شوند! تی..."


آموزش تصویر شخصیت: یک شخصیت منحصر به فرد با شخصیت ترسیم کنید

Character Illustration: Draw A Unique Character With Personality

"آیا می خواهید شخصیت منحصر به فرد خود را زنده کنید؟ این کلاس یک کاوش بازیگوش و خود کاوش در توسعه شخصیت و تصویرسازی است. من شو. .."


آموزش Ilustración Digital: Crea Personajes únicos en Procreate

Ilustración digital: crea personajes únicos en Procreate

"Esta clase e una exploración divertida para aprender ilustración digital en Procreate dibujando un personaje único y colorido. Cé Marina با ایده ها مقایسه کرد. .."