Melissa Suzuno

نویسنده، ویراستار، بازاریاب محتوا

سلام، من ملیسا هستم. من از اکتبر 2017 کسب و کار خود را به عنوان یک نویسنده، ویراستار و بازاریاب محتوا به صورت آزاد راه اندازی کرده ام. مشتاقم برخی از درس هایی را که در این راه آموخته ام با شما به اشتراک بگذارم!

من یک حرفه ای خلاق هستم که کمی به کلمات نوشتاری وسواس دارم (با کمال میل در مورد آپستروف ها و خط تیره ها توضیح خواهم داد اگر فرصتی داده شود). من دارای مدارک آموزشی در زمینه کپی‌نویسی، ویرایش و تصحیح هستم و تجربه کاری من شامل بازاریابی محتوا، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، روزنامه‌نگاری، و توسعه برنامه درسی است.

به‌عنوان یک نویسنده، ویراستار و بازاریاب محتوا، دوست دارم به مردم و شرکت‌ها کمک کنم تا داستان‌های خود را به روش‌های واضح، متقاعدکننده و خلاقانه بیان کنند. من تمایل دارم روی تقاطع افراد و کار تمرکز کنم. می‌توانید نوشته‌های من را در وبلاگ Udemy for Business و — برای نام بردن از چند مورد!

بیابید.

من عاشق آزادی و انعطافی هستم که با فریلنسر بودن به وجود می آید، اما می دانم که وقتی تازه شروع کرده اید ممکن است کمی ترسناک باشد. دوره آموزشی من برای ارائه چند مرحله عملی به شما طراحی شده است که به شما در ایجاد ارتباطات و ایجاد کسب و کار در لینکدین کمک می کند.

اگر محتوای دوره Skillshare من را دوست دارید و می‌خواهید راحت‌تر به آن مراجعه کنید، به عنوان کتاب الکترونیکی نیز موجود است! . من همچنین یک کتاب الکترونیکی منتشر کردم که به شما کمک می کند تا به عنوان یک فریلنسر شروع به کار کنید. این بخش برخی از تدارکات را پوشش می‌دهد، مانند سنجش مزایا و معایب فریلنسینگ، تصمیم‌گیری در مورد هزینه‌ای برای کار خود، و مکان یافتن مشتریان. اینجا را بررسی کنید!

اگر مایلید در مورد کسب و کار و کار من بیشتر بدانید، .

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه شروع کار آزاد: راهنمای گام به گام اصول اولیه

How to Start Freelancing: A Step-by-Step Guide to the Basics

"آیا رویای راه اندازی یک کسب و کار فریلنسری را دارید اما با انجام این انتقال کمی ترسیدید؟ این کلاس رمز و راز فریلنسری را با ... از بین می برد."


آموزش لینکدین برای فریلنسرها: نام تجاری و کسب و کار خود را بسازید

LinkedIn for Freelancers: Build Your Brand & Business

"آیا در حال راه اندازی یک تجارت فرعی یا فریلنسری هستید؟ لینکدین می تواند ابزاری فوق العاده موثر باشد که به شما کمک می کند کار خود را به نمایش بگذارید، شبکه خود را بسازید و امتیاز جدیدی کسب کنید..."