Kathy Glynn

هنرمند

اسم من کتی گلین است، ممکن است برخی از شما من را در رسانه های اجتماعی بشناسید. من یک هنرمند، خوشنویس، معلم و نویسنده خودآموخته هستم که عاشق رنگ و بافت هستم. من نقاشی هنر انتزاعی را به عنوان یک فرآیند درمانی در سال 2009 شروع کردم. من عاشق آزادی آزمایش با رنگ، بافت، علامت گذاری بیان و ترکیب شدم. آثار هنری من به صورت ملی در وست الم فروخته شده است و جوایز متعددی را در Minted.com برنده شده ام.

در سال 2018، اولین کتاب خود را منتشر کردم (Get Creative 6، فوریه 2018).

من عاشق هر چیز هنری هستم و دوست دارم انواع هنر، تصویرسازی و طراحی گرافیک را کشف کنم. در حال حاضر من عاشق پرتره و هنر فیگوراتیو هستم. من تمام جزئیات ظریف صورت، بدن، پوست و حالات را دوست دارم.

من در سفری هستم تا از طریق کاوش در خود، بیان و خلاقیت، هنری روح نواز خلق کنم. من معتقدم هنر روح را پرورش می دهد و همه ما دارای مواهب خلاقانه هستیم. این هدایای خلاقانه به ما کمک می کند تا با درونی ترین خود ارتباط برقرار کنیم و ما را با یکدیگر مرتبط کنیم. خیلی خوشحالم که اینجا در Skillshare به من ملحق می شوید! xo

دوره های این مدرس:

آموزش یک پرتره واقعی در Procreate ایجاد کنید

Create a Realistic Portrait in Procreate

" کاوش کنید که هنرمند Kathy Glynn چگونه پرتره های واقع گرایانه را در Procreate ایجاد می کند. در کلاس او، شما گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه از یک مرجع عکس برای ایجاد یک واقعیت واقعی استفاده کنید. .."