Hillary Bird

شرکت نساجی وابی سابی

هیلاری برد، بافنده مشتاق و مورخ مد

از اوایل سال 2010، هیلاری به طور حرفه‌ای با لباس‌های قدیمی کار می‌کند و در بیشتر جنبه‌های زندگی خود کاملاً غرق در همه چیزهای قدیمی است. اولین شغل او در این زمینه به‌عنوان یک مشتری/خیاط تاریخی بود و اکنون در یک شرکت بازیافت پارچه کار می‌کند و جواهرات با ارزش قدیمی را از خرد شدن برای فیبرشان نجات می‌دهد.

در طول زندگی‌اش، تلاش‌های خلاقانه هیلاری همیشه حول منسوجات بوده است. او در انواع بی‌شماری از فرآیندهای هنرمند مشغول بود، اما تا سال 2013، اولین باری که یک ماشین بافندگی به دست گرفت، همه چیز به هم رسید. سال‌هایی که او به‌عنوان خیاط گذراند و عشق به رنگ و طراحی به طور طبیعی به اشتیاق به بافندگی تبدیل شد، و اکنون، تقریباً تمام الیافی که هیلاری استفاده می‌کند، نخ‌های قدیمی بازیافتی هستند.

در آینده، او برنامه‌هایی برای بافتن پارچه و فرش دارد که به انواع مختلف بافندگی نیاز دارد... چیزی که هیلاری همیشه با خوشحالی جمع‌آوری می‌کند! (برای کسب اطلاعات بیشتر، مجموعه‌های او را در وبلاگ Fibre Share بررسی کنید!)

به‌عنوان عضوی از انجمن بافندگان سنت لوئیس، او دائماً به دنبال راه‌های جدیدی برای یادگیری صنایع دستی و دوستانش است تا دانش خود را با آنها به اشتراک بگذارد!

در   فیس بوک دنبال کنید!

دوره های این مدرس:

آموزش بافندگی بدون دستگاه بافندگی: دیواری بافته شده DIY که با استفاده از مقوا ساخته شده است

Weaving Without a Loom: DIY Woven Wall Hanging Made Using Cardboard

"در این کلاس کاملاً مقدماتی، شما تمام تکنیک های اساسی لازم برای ایجاد دیوارپوش بافته شده خود را با هنرمند نساجی هیلاری بی یاد خواهید گرفت.