Laura K Sayers

تصویرگر، هنرمند کاغذ

لورا یک تصویرگر انگلیسی و هنرمند کاغذی مقیم اسکاتلند است . روش کار متمایز او، که شامل یک جفت قیچی ساده و چندین لایه است. کاغذ، در زمان او در مدرسه هنر توسعه یافت و از آن زمان او در مهارت های خود پیشرفت کرده و می بیند که کاغذ به کجا می رسد. او از طریق ایجاد تصاویر جسورانه که بر رنگ، مقیاس و شکل تمرکز دارند، روی مجموعه‌ای از پروژه‌ها با نویسندگان، نوازندگان، سازندگان کاغذ، رقصندگان، انیماتورها و شعبده‌بازان، با مشتریان خاص از جمله موزه V A و کتاب‌های پافین کار کرده است.


شخصیت‌ها نقش مهمی در کار او دارند، اغلب افراد و مکان‌ها را کاوش می‌کنند، و زمانی که او روی پروژه‌های مشتری یا آثار هنری سفارشی کار نمی‌کند، به فکر ایده‌های جدیدی برای کتاب‌های کودکان است. ، نوشته های خودش را با سبک تصویرسازی پر جنب و جوشش جفت می کند. کار با کاغذ به مخاطب این امکان را می‌دهد که احساس کند به یک قطعه کشیده شده است، با لایه‌ها و سایه‌هایی که تقریباً به نظر می‌رسد تصویری را از صفحه خارج می‌کند.


او در گلاسکو آفتابی زندگی می‌کند. شوهرش دیوید، در یک استودیوی کوچک در یک ساختمان زیبای قدیمی کار می‌کرد که در دهه 70 بازار ماهی بود (که خوشبختانه دیگر بوی ماهی نمی‌داد). گاهی اوقات او را می‌توان در حال گوش دادن به آهنگ‌های نامطلوب Abba یا تلاش بیش از حد در مهمانی‌های لباس‌های شیک پیدا کرد .

دوره های این مدرس:

آموزش هنر کاغذی: راهنمای پیشرفته برای تصاویر کاغذی

Papercraft Art: A Cutting Edge Guide to Paper Illustrations

"به هنرمند Laura K Sayers بپیوندید و دنیای ساده و لذت بخش هنرهای کاغذی را کشف کنید! لورا کی سایرز امکانات کاغذ را دوست دارد! او اینستاگرا را شگفت زده کرده است. .."