Haylee Hickman

کاری را که دوست داری انجام بده

سلام! من هیلی هستم.

من در حال حاضر بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سال 2017 در رشته طراحی تعاملی برای رسانه در دانشگاه ویرجینیای غربی تحصیل می کنم. من برای HerCampus WVU نوشته ام که به عنوان فینالیست در Campus Movie Fest قرار گرفت و به عنوان گزارشگر ویدیویی برای آن کار کردم. یک مدار خبری مستقل و ایجاد پروژه‌های چند رسانه‌ای و دیجیتالی برنده جوایز که توسط مؤسساتی مانند کالج مریمونت منهتن و دانشگاه پوینت پارک پذیرفته شده است.

من عاشق فیلم و همه چیز درباره آن هستم! در سال 2017، فیلم کوتاه من (زرد) در جشنواره ایالتی هنر مقام دوم را دریافت کرد و در جشنواره فیلم کوتاه کوهنوردی ویرجینیای غربی به نمایش درآمد. من همچنین یک فیلم کوتاه دیگر به نام اکتبر ساختم که توسط Campus Movie Fest، سازمانی که فیلمسازان جوان را به حرفه ای های صنعت متصل می کند، نمایش داده شد.

پس از اتمام تحصیلاتم در مقطع کارشناسی، قصد دارم تحصیلات خود را در مدرسه هنر Tisch در دانشگاه نیویورک در شهر نیویورک برای مطالعات سینما ادامه دهم.

من به زندگی اعتقاد دارم که در آن بتوانید با انجام کاری که دوست دارید امرار معاش کنید. من عشق به فیلم را از طریق یک مجموعه مقاله ویدیویی آنلاین کشف کردم. و امیدوارم که شاید بتوانم به دیگران کمک کنم فیلم را به روشی جدید کشف کنند و همچنین به آنها قدرت بدهم و به آنها اعتماد به نفس بدهم تا خلاقیت خود را شروع کنند.

دوره های این مدرس:

آموزش فیلمنامه 101: چگونه یک فیلم کوتاه بنویسیم

Screenwriting 101: How to Write a Short Film

"آیا به فیلم علاقه داشتید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ من می توانم در این مورد کمک کنم! این کلاس اصول فیلمنامه نویسی را پوشش می دهد که با اپلیکیشن شروع می شود. .."