Mel Unger

مداد رنگی پرندگان و طبیعت

من برای تدریس در Skillshare بسیار هیجان زده هستم!

با این باور که هر کسی وقتی ابزار و اطلاعات مناسب در اختیارش قرار می گیرد می تواند نقاشی بکشد، کلاس های من هنر به ظاهر پیچیده را به مراحل قابل مدیریت تقسیم می کنند. من به شما مهارت‌هایی را نشان می‌دهم که چگونه با دست آزاد طراحی کنید و چگونه رنگ‌ها را لایه‌بندی کنید تا تصاویری جذاب، پر جنب و جوش و با جزئیات ایجاد کنید (به ویژه هنر پرنده). برخی از کلاس های من نیز ممکن است به موارد خاص مانند انواع توت ها، شاخه ها یا گل ها تقسیم شوند. هدف من این است که شما را به حدی بسازم که بتوانید تصاویر خود را کامل کنید!

تجربه هنری لازم نیست. میل و شکیبایی یک امر ضروری است... به خصوص با مداد رنگی.

برای اطلاعات بیشتر در مورد من و کاری که انجام می دهم از وب سایت من دیدن کنید: www.melleebee.art

یا برای اطلاعیه های ویژه و ترفندهای راهنمایی لحظه ای من را در اینستاگرام دنبال کنید! اینجاست که در حین کار روی پروژه‌های زنده، افکار کوچک «آه‌ها» را پست می‌کنم. این جایی است که اگر دنبال‌کنندگانم از پروژه‌هایشان حمایت بیشتری می‌کنند، با آنها ارتباط برقرار می‌کنم.

رنگ آمیزی مبارک!

xoxo

مل

(خودآموخته، همیشه در حال یادگیری در حال آموزش @melleebee.art)

*سلب مسئولیت: کلاس‌های من در SkillShare توسط شرکت‌های محصولی که استفاده می‌کنم پولی دریافت نمی‌کنند یا حمایت مالی نمی‌شوند (مگر اینکه در ویدیو ذکر شده باشد). من قبلاً از این مارک ها استفاده می کردم و چیزهای آنها را دوست داشتم.

مرجع عکس توسط: https://www.instagram.com/jose_aj10/

دوره های این مدرس:

آموزش مداد رنگی: 3 تکنیکی که باید بدانید

Coloured Pencils: 3 Techniques You Should Know

"به دومین کلاس SkillShare من خوش آمدید! این یک کلاس تئوری به عمل است. بعد از نشستن و تهیه لیستی از موضوعاتی که باید پوشش داد، احساس کردم که i. .."