David Polgar

کارشناس شهروندی دیجیتال

ar یک پیشگام اخلاق‌دان فن‌آور است که راه را برای بحث‌های داغ هموار کرد مسائل مربوط به فیس بوک، حریم خصوصی، طراحی اخلاقی، رفاه دیجیتال، و معنای انسان بودن در عصر دیجیتال چیست. دیوید سه بار سخنران TEDx و نویسنده فناوری (IBM thinkLeaders، Quartz، Dell Perspectives) است که در CBS This Morning، Fast Company، USA Today، AP، LA Times، The Guardian، CNN.com، BBC.com نمایش داده شده است. ، SiriusXM، AdWeek، New York Post، و تعداد بیشماری از رسانه های دیگر. او با سابقه ای به عنوان وکیل و استاد کالج، به یک مدافع برای تفکر بیشتر در مورد ایجاد و اجرای فناوری تبدیل شد.

دیوید بنیانگذار ابتکاری برای همسویی بهتر فناوری با علایق انسانی کاربران و جامعه است و مجری مشترک -- یک برنامه زنده و پادکست است که به آن می پردازد. سخت ترین مسائل در فناوری دیوید در هیئت‌های مشاوره شورای مشاوره شهروندی دیجیتال Common Sense، سازمان غیرانتفاعی #ICANHELP و هک سلامت روان خدمت می‌کند.

در این کلاس، دیوید رایان پولگار، اخلاق‌شناس فناوری و کارشناس شهروندی دیجیتال، دانش‌آموزان را از طریق مهارت‌های ضروری شهروندی دیجیتالی که هر فردی برای پیشرفت در محیط کار مدرن باید داشته باشد و آن را پرورش دهد، راهنمایی می‌کند. درس های کلیدی عبارتند از:

  • مدیریت حریم خصوصی و امنیت دیجیتال شما
  • ایجاد عادات سالم برای سلامت دیجیتال شما
  • آداب مشارکت در جامعه آنلاین
  • و بیشتر!

بعد از شرکت در این کلاس، به شما این امکان را می‌دهد که کنترل زندگی دیجیتال خود را به دست بگیرید، و به شما امکان می‌دهد از فناوری جدید و هیجان‌انگیز به روشی کاملاً جدید استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد از صفحه نمایش عقب نشینی کنید، هوشیار باشید. مصرف کننده، و زندگی دیجیتال شما را متحول کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه آنلاین زندگی کنیم: 5 راه برای شکل دادن به دنیای دیجیتال

How to Live Online: 5 Ways to Shape Your Digital World

"همه ما بیش از هر زمان دیگری آنلاین هستیم و از دستگاه های خود برای همه چیز از بررسی آب و هوا گرفته تا برقراری ارتباط با خانواده و دوستان استفاده می کنیم.