Willow Findlay

تصویرگر

سلام نام من Willow است!

من یک تصویرگر هستم که بر روی لبه ارتفاعات اسکاتلند ساخته شده است. من کاملاً عاشق زندگی در این قسمت از جهان هستم، من دائماً سعی می کنم جادو و زیبایی را در کارم به تصویر بکشم و به اشتراک بگذارم.

علاوه بر این که یک تصویرگر و طراح گرافیک برای پروژه های کوچک هستم، شغلی نیز به عنوان یک جاده دار دارم. من در تورهای موسیقی در مقیاس بزرگ ابتدا به عنوان هماهنگ کننده تولید و اکنون به عنوان تکنسین فیلم و دوربین و همچنین یک اپراتور کار می کنم.

هنگامی که همه‌گیری شیوع پیدا کرد و تمام کارهای تور من یک شبه ناپدید شد، زمان بی‌پایانی برای اختصاص دادن به کار تصویرسازی‌ام باقی ماند. من در این مدت آنقدر طراحی کرده ام که تقریباً مطمئن هستم که انگشتان دست راستم تغییر شکل داده اند (الان ناهموارتر شده اند) از آن زمان تاکنون چندین سفارش برای افراد از جمله جلد کتاب و کارهای برندینگ داشته ام.

من مشتاقانه منتظر چالش بازگشت به تور در حین ادامه کار تصویرسازی هستم. من از دیدن اینکه چگونه سفر و مکان های جدید بر کارهای شخصی من تأثیر می گذارد هیجان زده هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش ساخت استیکر برای حمایت از سفر خلاقانه شما

Making Stickers To Support Your Creative Journey

"آیا می‌خواهید کار خود را به شیوه‌ای سرگرم‌کننده و در دسترس با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید؟ این کلاس برای هر کسی است که می‌خواهد با استفاده از جوهر J خود در خانه برچسب بسازد. .."