Noah Scalin

هنرمند

نوح اسکالین یک هنرمند، نویسنده و فعال است. او شریک موسس یک شرکت مشاوره نوآوری هنری است که آموزش توسعه خلاق را برای سازمان هایی مانند GE، Capital One، Altria و غیره ارائه می دهد. نوح که فارغ التحصیل مدرسه هنرهای Tisch در دانشگاه نیویورک است، کار خود را به عنوان مدیر هنری برای Troma Entertainment و لباس Avirex آغاز کرد. آثار هنری نوح در سطح بین المللی جمع آوری شده است و در موزه ها و گالری های متعددی از جمله موزه هنرهای زیبای ویرجینیا و موزه موتر و همچنین میدان تایمز نیویورک به نمایش گذاشته شده است. او نویسنده شش کتاب در زمینه خلاقیت هنری و یک سخنران عمومی است. در سال 2016 نوح به عنوان اولین هنرمند ساکن در دانشکده بازرگانی دانشگاه مشترک المنافع ویرجینیا انتخاب شد و در سال 2017 توسط مجله ریچموند به عنوان "خلاق ترین فرد منطقه" انتخاب شد.



دوره های این مدرس:

آموزش طراحی شورشی: طراحی آگاهانه اجتماعی

Design Rebel: Socially Conscious Design

"شورشیان طراحی متحد می شوند! طراحی به طور مداوم در زندگی روزمره شما روبه رو می شود... حتی بیشتر از آنچه با تبلیغات روبرو می شوید. قدرت فوق العاده ای در طراحی وجود دارد."


آموزش الهام روزمره: 6 آزمایش برای متحول کردن کار شما

Everyday Inspiration: 6 Experiments To Transform Your Work

"دیگر - هرگز - گیر ندهید. در این کلاس، راه های ساده ای را برای حفظ نوآوری در کار خود یاد خواهید گرفت تا بتوانید به طور مداوم به خودتان الهام بخشید و خلق کنید..."