Luli Reis

هنرمند تجسمی و تصویرگر

و من از دیدن شما بسیار خوشحالم! :)

من یک هنرمند تجسمی، تصویرگر عاشق طبیعت در برزیل هستم و بیشتر با تکنیک های هنری سنتی مانند آبرنگ، مداد رنگی، جوهر و گواش کار می کنم. هنر از کودکی در زندگی من بوده است. روزهایم را با طراحی و نقاشی روی هر سطحی که می‌توانستم می‌گذراندم (حتی دیوارهای سفید اتاق نشیمن - اوه).

من تمام وقت به خلق آثار هنری می پردازم - برای من، برای دنبال کنندگان و مشتریانم یا برای مشتریانم -، آموزش آبرنگ و راه اندازی فروشگاه آنلاینم. به نظر زیاد است - و شاید هم باشد - اما من کاملاً عاشق کار با خلاقیت و هنر هستم!

بزرگترین الهام من طبیعت و همه چیزهای کوچک است که اغلب مورد توجه قرار نمی گیرند. تم مورد علاقه من برای نقاشی گیاهان هستند، به خصوص گل ها!!

من همچنین ویدیوها را در YouTube و محتوای انحصاری در Patreon خود ایجاد می کنم! من چیزهای زیادی در مورد زندگی خود به عنوان یک هنرمند مستقل که در برزیل زندگی می کنم از طریق ویدیوهای استودیویی، تورهای طراحی، نقاشی های سرعت و هر نوع ویدیوی دیگری که واقعاً در ذهن من ظاهر می شود به اشتراک می گذارم :)

این واقعاً باعث افتخار است که بتوانم اشتیاق و دانش خود را از طریق ویدیوها و کلاس ها به اشتراک بگذارم! من در اینجا کلاس هایی به زبان پرتغالی و انگلیسی دارم، پس لطفاً آنها را بررسی کنید! همچنین!! من دوست دارم شما را بشناسم، بنابراین هر زمان خواستید پیام بدهید، تمام تلاشم را می کنم تا پاسخ دهم :-)

می توانید اطلاعات بیشتری درباره هنر من در اینجا پیدا کنید:
| پترئون | | یوتیوب |

دوره های این مدرس:

آموزش تئوری رنگ آسان برای آبرنگ: راهنمای مبتدیان

Easy Color Theory for Watercolor: a beginner's guide

"رنگ ها گاهی اوقات می توانند ترسناک باشند، اینطور نیست؟  یک رنگ ساده می تواند حال و هوای یک نقاشی را برای خوب - و برای بد تغییر دهد.  اما دیگر نترسید! در این کلاس ...."


آموزش O Círculo Cromático: Misture suas cores com confiança!

O Círculo Cromático: Misture suas cores com confiança!

"Quer elevar a sua arte a outro nível e criar ilustrações cheias de personalidade؟ Aprenda como fazer isso através do estudo das cores! A cor é uma ferramenta va. .."