Gitanjal Bhattacharjya

توسعه دهنده، علاقه مندان به Canva، مربی

من یک مهندس نرم افزار هستم و در 9 سال گذشته تعدادی وب سایت و برنامه اندرویدی توسعه داده ام. ممکن است متوجه شوید که من در مورد موضوعات مختلف در توسعه نرم افزار صحبت می کنم زیرا من همیشه عاشق یادگیری فناوری های جدید هستم. و من متوجه شده ام که سخت ترین بخش یادگیری چیزهای جدید این است که دقیقا بدانیم از کجا شروع کنیم. بنابراین اینجا در Skillshare، من قصد دارم به شما کمک کنم تا آن نقاط شروع را پیدا کنید.

در کلاس‌های توسعه نرم‌افزار من، همزمان با یادگیری اصول اولیه آن فناوری، ایجاد برنامه‌های کاربردی ساده و در عین حال مفید را یاد خواهید گرفت.

همچنین از علاقه مندان به Canva

به‌عنوان یک توسعه‌دهنده و آموزش‌دهنده آزاد، اغلب برای ایجاد طرح‌های رسا برای تصاویر کوچک ویدیوها/دوره‌های آنلاین، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و همچنین ارائه‌هایم، نیاز به استفاده از کلاه یک طراح دارم. ابزاری که من برای طراحی محتوای خود استفاده می کنم Canva است. من عاشق Canva هستم زیرا استفاده از آن آسان است و دارای ویژگی هایی است که به شما کمک می کند تقریباً برای هر چیزی طرح های زیبا ایجاد کنید. هر کسی می تواند تقریباً هر چیزی را به راحتی با کمک الگوهای طراحی شده حرفه ای Canva طراحی کند.

اگر با Canva آشنا نیستید، ممکن است کلاس من را دوست داشته باشید.

یادگیری مبارک.

دوره های این مدرس:

آموزش راهنمای غیر طراحان برای اصول اولیه Canva

A non-designer's guide to the basics of Canva

"شما در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه از Canva برای ایجاد طرح‌های زیبا استفاده کنید. این روزها ما اغلب محتوای زیادی برای رسانه‌های اجتماعی تولید می‌کنیم که اغلب به برخی از آنها نیاز داریم. ..."