Lucia SJ

طراح الگوی مد و سطح

سلام، اسم من لوسیا سانگوینتی-جونه‌شیت است و به عنوان طراح الگوی سطح مد مستقل با نام DEINKI کار می‌کنم. من در آرژانتین به دنیا آمدم و بزرگ شدم اما در دهه گذشته با شوهرم، دو بچه و دو گربه‌مان در شمال آلمان زندگی می‌کردم.

پس از پایان تحصیلاتم در طراحی مد، ایجاد لباس‌ها و اکسسوری‌های زیبا اما کاربردی برای نوزادان و کودکان کار و اشتیاق روزانه من بوده است. من نه تنها می‌توانم قطعات را مطابق با خلاصه‌های مشتریان و روند بازار جهانی طراحی کنم، بلکه بسته‌های فنی و فایل‌های آثار هنری را نیز برای تولید آماده می‌کنم. محصولاتی که من برای مشتریانم روی آنها کار می کردم در فروشگاه های آلمان و 25 کشور دیگر در اروپا وجود داشته است.

در سال 2018 من عاشق طراحی سرفیس پترن شدم و از آن زمان، مجموعه‌هایی را برای چندین استودیو نساجی و همچنین برای کاتالوگ خود توسعه داده‌ام، جایی که می‌توانید بیش از صد الگوی موجود برای صدور مجوز در مد پیدا کنید. ، دکور خانه و غیره. در واقع، سه مورد از این مجموعه ها به عنوان پارچه های لحاف در ایالات متحده عرضه شده اند.

دوره های این مدرس:

آموزش Del Dibujo al Estampado: Introducción a la Creación de Patrones en Adobe Illustrator

Del Dibujo al Estampado: Introducción a la creación de patrones en Adobe Illustrator

"Esta clase vas aprender desde cero a transformar tus dibujos en hermosos estampados usando Adobe Illustrator. En el 2018 me topé con el mundillo del estamp. .."


آموزش اینستاگرام برای طراحان الگوهای سطحی

Instagram for Surface Pattern Designers

"در این کلاس، شما یاد خواهید گرفت که چگونه کار خود را در اینستاگرام به روشی خلاقانه و هوشمند نشان دهید! ما اهدافی را برای استفاده از اینستاگرام شما تعیین می کنیم و یاد می گیریم که چگونه یک ... تنظیم کنید."