Reuben Clarke

عکاس حیات وحش

سلام، من روبن هستم.

من یک عکاس حیات وحش از ساری در بریتانیا (در جنوب لندن) هستم و به اندازه کافی خوش شانس بودم که دو بار در فهرست نهایی جوایز عکاسی بریتانیا قرار گرفتم. من از سال 2009 از حیوانات عکاسی می کنم.

من تمام تلاشم را برای ایجاد ارتباط با دنیای طبیعی از طریق تصویرسازی، و تشویق مردم به بیرون رفتن و لذت بردن از طبیعت دارم. عکاسی من حول محور گرفتن ذات حیوان و لحظه ای که با آنها به اشتراک گذاشتم می چرخد.

مرد خردمندی به نام رن گیل زمانی گفت که هنر در ایجاد "پنجره های همدلی" است و عکاسی از حیات وحش تفاوتی ندارد. من دوست دارم تا حد امکان از مردم الهام بگیرم تا این پنجره ها را در طبیعت بسازند و با انجام این کار، جهانی بسازم که واقعاً برای سیاره ما ارزش قائل شود.

اکنون زنده عکاسی از حیات وحش: چگونه پرتره های شگفت انگیز از حیوانات بگیریم

در پایان این کلاس، شما پرتره بسیار جذاب حیات وحش خود را خواهید داشت.

پس از بیش از 11 سال تجربه و قرار گرفتن در فهرست نهایی جوایز عکاسی بریتانیا، اینها بهترین نکات من هستند.

این کلاس به شما می آموزد که عناصر کلیدی پرتره حیات وحش چیست و چگونه از آنها در کار خود استفاده کنید. برای من، اینها عبارتند از:

  • دانش حیوان
  • ایجاد یک اتصال
  • زوایای سر
  • اهمیت پس زمینه در ترکیب بندی
  • جریان تعادل
  • نور
  • در حال ویرایش

این کلاس برای کسانی است که به دنبال بهبود عکاسی از حیات وحش یا حتی گرفتن عکس های بهتر از حیوانات خانگی خود هستند. دانش کار در مورد نحوه استفاده از دوربین شما مفید خواهد بود.

برای تکمیل پروژه کلاس به دوربین (تلفن برای حیوانات اهلی کار می کند) و نرم افزار ویرایش عکس نیاز دارید.

من در آینده دوره های بیشتری را در رابطه با عکاسی اضافه خواهم کرد، بنابراین اگر از این کلاس لذت می برید، لطفاً من را دنبال کنید تا به روز بمانید. اگر شما هم می‌خواهید به آنجا وصل شوید، من نیز فعال هستم.

دوره های این مدرس:

آموزش عکاسی از حیات وحش: چگونه پرتره های جذاب از حیوانات بگیرید

Wildlife Photography: How to Take Captivating Animal Portraits

"در پایان این کلاس، شما پرتره بسیار جذاب حیات وحش خود را خواهید داشت. پس از بیش از 11 سال تجربه و قرار گرفتن در لیست نهایی The British Pho. .."