Lisa Tselebidis

کارشناس سازماندهی و مشاور KonMari

سلام همه! من لیزا تسلبیدیس هستم و به زنان کمک می‌کنم تا از حالت غرق شده به سازمان‌دهی برسند تا بتوانند در فضایی بدون استرس رشد کنند.

من یک مشاور معتبر KonMari هستم، مشتاق سازماندهی و دوستدار همه چیز طراحی، مینیمالیسم و ​​ایجاد محیط های زیبایی شناختی دلپذیر. من بیشتر وقتم را صرف حمایت از مردم می‌کنم تا خانه‌هایشان را سازماندهی کنند و طبق روش KonMari™ ، خانه‌هایشان را تمیز کنند. من واقعاً معتقدم که داشتن خانه ای که در آن فقط با وسایلی که دوستشان دارید احاطه شده باشید، می تواند از بسیاری جهات زندگی را تغییر دهد.

من عمیقاً مشتاق کمک به مردم برای ایجاد خانه و سبک زندگی هستم که واقعاً برای آنها شادی ایجاد می کند. به نظر من ایجاد یک خانه منظم فراتر از زیبایی شناسی "فقط" است.

در اولین کلاس خود، شما را با روش KonMari™ آشنا می‌کنم و گام به گام نحوه مرتب کردن لباس‌هایتان را به شما نشان می‌دهم.

منابع رایگان بیشتر:

- (برای ترفندهای راهنمایی روزانه)
- وبلاگ (برای سازماندهی بیشتر نکات بهره وری)
- (ببینید چقدر آماده هستید تا خانه خود را "کنماری" کنید)
- چک لیست دسته KonMari (چک لیست جامع دسته KonMari)

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه لباس های خود را مانند یک حرفه ای "KonMari" کنید!

How to "KonMari" Your Clothes Like a Pro!

"من این کلاس را ایجاد کردم تا شما را با روش ™ KonMari آشنا کنم و به شما نشان دهم که چگونه لباس های خود را طبق این روش مرتب کنید. در اینجا یک مرور کلی از wha است. ..."


آموزش چگونه از مسدود کردن زمان و تقویم Google برای برنامه ریزی هفته خود استفاده کنید!

How To Use Time Blocking & Google Calendar To Schedule Out Your Week!

«در این کلاس، نحوه استفاده از توابع تقویم Google و استفاده از تکنیک‌های مسدود کردن زمان را برای برنامه‌ریزی هفته آینده خود خواهید آموخت. آنچه پوشش داده شده است: بلوک زمانی .."