Robin Kunz

کارآفرین و متخصص سوئیس

سلام به دوستان در SkillShare،

برای به‌روزرسانی‌های بیشتر، من را دنبال کنید: در هفته‌های آینده ویدیوهای جدیدی درباره موضوعات مختلف دریافت خواهم کرد و منابع زیادی را برای انجام آنها سرمایه‌گذاری خواهم کرد. اگر سوالی دارید می توانید به من پیام دهید.

---

رابین در سوئیس زندگی می‌کند، یک کارآفرین دانا، بنیان‌گذار چندین برنامه تلفن همراه SaaS و مالک یک آژانس بین‌المللی شکار سر در سوئیس است. او همچنین دارای مدرک اقتصاد از یکی از مشهورترین مدارس بازرگانی در اروپا، دانشگاه سنت گالن (HSG) است.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه یادگیری یک زبان جدید به روش کارآمد (مانند چند زبان)

How to Learn a New Language The Efficient Way (Like a Polyglot)

"سلام، بنجور، هولا، هالو، ciao و olá! این دوره به شما می آموزد که چگونه هر زبانی را به کارآمدترین و مبتنی بر شواهد ممکن یاد بگیرید. شما لیز خواهید کرد. .."


آموزش با Anki: The Ultimate Guide هر چیزی را یاد بگیرید و به خاطر بسپارید

Learn & Memorize Anything With Anki: The Ultimate Guide

"در این کلاس شما هر چیزی را در مورد Anki خواهید آموخت - از یک مبتدی کامل تا یک حرفه ای! آیا با مطالب مدرسه بیش از حد مشکل دارید و نمی توانید با شما همراه باشید. .."


آموزش UI/UX-Design 101: اصول اولیه، قوانین و تعصبات با مطالعات موردی در دنیای واقعی

UI/UX-Design 101: Basic Principles, Laws & Biases with Real-World Case Studies

"سلام به همه دوستداران طراحی و UX در این کلاس مجموعه‌ای از تعصبات و اصول طراحی ux را با استفاده از نمونه‌های دنیای واقعی به شما نشان می‌دهیم فقط زمانی که این را اعمال می کنید. .."


آموزش ترفندهای هک رشد UI/UX برنامه های تلفن همراه سطح بالا (قسمت 1: سلامت، تحرک، حریم خصوصی و سبک زندگی)

UI/UX Growth-Hacking Tricks Top-Tier Mobile Apps (Part 1: Health, Mobility, Privacy & Lifestyle)

"اکوسیستم برنامه به سرعت در حال حرکت است. از بهترین ترفندهای برنامه های رده بالای تلفن همراه مطلع باشید! این کلاس برای همه کسانی است که می خواهند در اوج بازی باشند. .."