Daniel Walter

Adobe Certified Trainer & UI/UX Expert

اشتراک‌گذاری چیزی است که من هستم، و تدریس جایی است که در بهترین حالتم هستم، زیرا من در هر دو طرف این معادله بوده‌ام، و دریافت آموزش‌های مفید راه معنادار من برای عضویت در جامعه خلاق است.

من مدت زیادی را صرف تماشای یادگیری و آموزش دیگران کرده ام تا نحوه کارم با شما را اصلاح کنم تا کارآمد، مفید و مهمتر از همه به یاد ماندنی باشم. من می خواهم آنچه را که به شما نشان داده ام به آینده ای روشن منتقل کنید.

من یک همسر (یک دختر دوست داشتنی ایرلندی) و بچه دارم. من در بسیاری از مکان‌ها زندگی و کار کرده‌ام (همانطور که کیوی‌ها تمایل دارند) - اما بیشتر ۱۴ سال خلق و تدریس من یک موضوع مهم داشته است: همراهی دیگران برای سوار شدن در حالی که همه ما سعی می‌کنیم دنیا را با داستان‌هایمان تغییر دهیم. ، کار عشق و هنر ما.

من یک مربی معتبر Adobe (ACI) در ایرلند هستم. من همچنین یک متخصص Adobe Certified (ACE) هستم و دوره آموزشی Adobe Certified Associate (ACA) را گذرانده ام. و من فقط Adobe کار نمی کنم. به یاد داشته باشید، رسانه یک اصطلاح بسیار گسترده است - دیجیتال مرزها را شکست، بنابراین همه ما دائماً در حال یادگیری هستیم.

من بیش از 14 سال است که تدریس می کنم. من از یک طراح رسانه و خالق محتوا هستم – بنابراین می‌دانم که شما اکنون در کجا هستید. من اونجا بودم. من عاشق این چیزها هستم چاپ، نشر دیجیتال، وب و ویدئو. من می توانم ببینم که چگونه همه چیز به هم وصل می شود. و من می‌توانم ببینم چگونه می‌توانیم آن اتصالات را به اشتراک بگذاریم.

من لپ تاپ خود را بیاورید در ایرلند، نیوزلند، استرالیا به صورت آنلاین ساختم. من یک تیم عالی دارم که با من کار می کند تا BYOL را در راس آموزش Adobe و رسانه های دیجیتال نگه دارم. من کسب و کار را درک می کنم، من یکی از آن ها را دارم – بنابراین می دانم که چقدر مهم است که آن را به درستی انجام دهم و کاری کنم که برای شما کار کند.

اکنون تمرکز من روی Skillshare است. این ماموریت من است که بهترین آموزش را برای رسانه های دیجیتال در Skillshare به شما ارائه دهم.

دانیل والتر

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی وب UI و UX با استفاده از Adobe XD - طراحی تجربه کاربری

UI & UX Web Design using Adobe XD - User Experience Design

"بررسی اجمالی سلام، اسم من Dan amp است. من یک مربی معتبر Adobe هستم. ما با هم می خواهیم نحوه استفاده از Adobe XD را یاد بگیریم. ما از این طراحی UX و UI استفاده خواهیم کرد. .."