Bonnie Summerfeldt

نه همان وب سایت های برندینگ + BS قدیمی

هی، من بانی هستم – یک برند و طراح وب. من به متخصصان موفق با آلرژی های اینترنتی کمک می کنم تا به صورت آنلاین شگفت انگیز به نظر برسند. ما افرادی که هستند را با کارهایی که انجام می‌دهند ترکیب می‌کنیم تا اعتبار و اعتماد بیشتری ایجاد کنیم و سرنخ‌های بیشتری به دست آوریم.


من سالها مجلات چاپی ملی را کارگردانی کردم و آن را دوست داشتم. اما، متأسفانه، زمان تغییر کرد، بنابراین من به دنیای دیجیتال پریدم. من مجبور شدم چیزهای زیادی در مورد تجارت آنلاین و طراحی وب سایت یاد بگیرم، اما کار با محتوا را در انتقال چاپ به وب سایت ها بسیار خوب یافته ام. آن را جذاب، قابل هضم و زیبا می کند.

بنابراین، اکنون به دیگر متخصصان کمک می‌کنم تا کسب‌وکار خود را آنلاین کنند - و این کار را بدون احساس کندن موهایشان انجام دهند. بدون دردسر و بدون BS. از استراتژی گرفته تا کپی‌نویسی، پرتره، تحقیق عکس، نمادها، آموزش Squarespace و مطالب بازاریابی. آنها حضور آنلاین افسانه‌ای دارند که دوست دارند و به آن اعتماد دارند تا خودشان را آنلاین کنند.

سیستم ها، سازماندهی، الگوها و بهره وری زبان عشق من هستند. شاید یکی از آنها دوره بعدی من باشد...

همان BS قدیمی نیست عزیزم.

دوره های این مدرس:

آموزش برندسازی شخصی: سس مخفی کپی‌نویسی شما

Personal Branding: Your Copywriting Secret Sauce

"بیایید شما را با کارهایی که انجام می‌دهید ترکیب کنیم تا بتوانید نسخه‌ای بنویسید که مشتریان رویایی بیشتری را جذب کند. آنهایی که دوست دارید با آنها کار کنید، دوست دارند با شما کار کنند..."