Alex Barton

مدرس کارگاه گل فروشی و گل

سلام، من الکس هستم و یک گلفروش در برایتون، انگلستان هستم.

من از سال 2014 با گل کار کردم، اما اشتیاق من به گل از زمانی که کوچک بودم شروع شد و در باغ خانوادگی ام "عطر" گلبرگ گل رز درست کردم. مشتریان من وقتی می‌توانم همه گل‌هایی را که عکس‌هایشان را به من نشان می‌دهند نام ببرم، می‌خندند، اما دانستن اینکه اسم همه آنها چیست، نسخه من از دانستن نام همه در دفتر است. پس از کار در گل فروشی ها در لندن و بریستول، برای تنیس بازان تلویزیون بی بی سی و ویمبلدون گل آرایی کرده ام.

نام وب و فارر به این دلیل به وجود آمد که وب نام مادربزرگ من ژان است و فارر نام مادربزرگ من زیتون است. من می خواستم از نام آنها استفاده کنم تا همیشه آنها را با خود داشته باشم و باغ های آنها را به من یادآوری کنم که الهام بخش من بود. در باغ مادربزرگ وب، یادم می‌آید که در مسیر باغ، زیر درختان سیبی که به گلخانه منتهی می‌شد، تکان خوردم. مادربزرگ فارر چنین باغ تمیز و مرتبی داشت و به طرز شگفت انگیزی به من اجازه می داد دور بزنم و برگ های بزرگ ریواس را بالا بکشم تا در برنامه های رقصم استفاده کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش یک دسته گل دستی درست کنید - مانند یک گلفروش حرفه ای

Make a Handtie Bouquet of Flowers- like a Florist Pro

"یاد بگیرید چگونه با استفاده از تکنیک های حرفه ای گل فروشی، یک دسته گل دستی با ظاهری وحشی بسازید. در این کارگاه مبتدی تا متوسط ​​شما را در تمام موارد راهنمایی خواهم کرد. .."


آموزش نحوه چیدمان گل های بهاری در یک کاسه: با استفاده از سیم مرغی + تکنیک های گل فروشی

How to Arrange Spring Flowers in a Bowl: Using Chicken Wire + Floristry Techniques

«در این کارگاه یاد می‌گیرید که چگونه گل‌های فصلی بهار را در یک کاسه با استفاده از سیم مرغ برای محکم کردن ساقه‌ها بچینید. در این کارگاه مبتدی تا متوسط. .."


آموزش نحوه چیدمان گلها در کوزه به سبک چمنزاری آرام

How to Arrange Flowers in a Jug in a Relaxed Meadow Style

"در این کارگاه گل شما یاد خواهید گرفت که چگونه گل ها را در کوزه به سبک چمنزار بچینید. من به شما نشان خواهم داد که چگونه گل های خود را انتخاب کنید، روش هایی برای تهیه گل های خود. .."