Mister Cartoon

هنرمند، خالق

مستر کارتون که در L os Angeles به دنیا آمد و بزرگ شد، از سنین پایین در هنر غوطه ور بود. او کار خود را به عنوان یک هنرمند گرافیتی آغاز کرد و سپس به نقاشی های دیواری، جلد آلبوم ها، لوگوها و خالکوبی هایش معروف شد. طرح‌های بسیار دقیق و با دست او الهام‌بخش بسیاری از جوانان کارتون در لس‌آنجلس است. زمانی، سبک مشکی و خاکستری و خط ظریف مترادف با زندگی خیابانی LA بود. کار کارتون به پر کردن شکاف بین آغازهای سخت و محبوبیت فعلی این سبک کمک کرده است. ستارگانی مانند امینم، تراویس بارکر، اسلش، دکتر دره، 50 سنت، اسنوپ داگ، همراه با ورزشکارانی مانند سی سی ساباثیا، امری استودمیر و کارلوس بوزر، هنر کارتون را بر روی پوست خود می‌پوشند.

کارتون که قبلاً از خالکوبی خود طرفدارانی در سراسر جهان پیدا کرده است، طرفداران متنوع و فداکاری را برای کارهای خود در رسانه های دیگر نیز جذب کرده است. نتیجه، حضور در گالری ها و نمایش های هنری بسیار تحسین شده از لندن، پاریس، توکیو و فراتر از آن بوده است.

هنر کارتون در نشریات متعددی از جمله رولینگ استون، نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، Complex، Juxtapoze، XXL، GQ، و دیگران به نمایش درآمده است.

مجموعه ماشین‌های دیواری سفارشی کارتون و آثار هنری در سطح بین‌المللی از نمایشگاه‌های هنری در لندن و ژاپن گرفته تا موزه هنرهای معاصر لس آنجلس به نمایش درآمده است. سبک و هنر او فراتر از بسیاری از رسانه های هنری است.

خدمات به جامعه بخش اساسی کارتون بوده است. او در برنامه‌های توسعه ماهانه شرکت می‌کند، جایی که دانش خود را با جوانان به اشتراک می‌گذارد و وقت خود را به بسیاری دیگر از طرح‌های مبتنی بر جامعه اختصاص می‌دهد.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی لوگوی شخصی: با هنر دست نوشته علامت خود را بسازید

Personal Logo Design: Make Your Mark with Hand-Lettered Art

"با ایجاد یک لوگوی شخصی همه کاره با هنرمند و خالکوبی افسانه ای مستر کارتون، نشان خود را در جهان بگذارید! مارک ام.. که از دوران جوانی در هنر غوطه ور بود."