Sina Port

موسس + مدیر برند آدیداس

سلام،

من سینا هستم، یک کارآفرین، پادکست، و مدیر برند آدیداس. من اولین مینی بیزینس خود را در 16 سالگی شروع کردم و در طول تحصیل به خارج از کشور نقل مکان کردم و در اسپانیا، مالزی و انگلستان زندگی کردم. اکنون در آلمان زندگی می کنم و وقت خود را صرف پادکست می کنم و با برندهایی مانند آدیداس، بی ام و و TikTok در مورد نحوه برندسازی هدفمند مشورت می کنم.

سفر برندسازی شخصی من در سال 2018 شروع شد، زمانی که در تلاش برای یافتن شغلی متناسب با آنچه می‌خواستم بودم، تلاش می‌کردم. بنابراین من پادکست Shared Diversity را راه اندازی کردم، جایی که در مورد چگونگی استفاده از قدرت تنوع برای کمک به برندها در تغییر جهان صحبت کردم. کانال‌های من در چند سال آینده رشد کردند و شروع به ساختن ویدیوهایی در مورد موضوعات گسترده‌تری مانند برندسازی شخصی، کسب‌وکار، و نحوه طراحی یک حرفه خلاقانه برای خود کردم.

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، لطفاً نمایه Skillshare من، و اگر ایده‌هایی برای کلاس‌هایی دارید که به نظرتان مفید است، برای من ارسال کنید. یک پیام و من می بینم چه کاری می توانم انجام دهم!

دوره های این مدرس:

آموزش چالش 7 روزه برندسازی شخصی: چگونه حقوق بگیریم تا کسی باشیم

7-Day Personal Branding Challenge: How to Get Paid to Be Who You Are

"آیا می خواهید استعدادهای خود را به اشتراک بگذارید یا مهارت های خود را بفروشید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ در کلاس امروز، با تکنیک‌هایی آشنا می‌شوید که از شخصی شما استفاده می‌کنند. .."


آموزش بازاریابی لینکدین برای حرفه ای های خلاق: برند شخصی خود را رشد دهید

Linkedin Marketing for Creative Professionals: Grow your Personal Brand

"اگر می‌خواهید در هر کاری به‌عنوان متخصص شناخته شوید، لینکدین جایی است که می‌توانید باشید. ممکن است این کلیدی باشد که برای تبدیل ایده‌های جانبی خود به واقعیت نیاز دارید.


آموزش چگونه از هوش مصنوعی برای سازماندهی زندگی خود استفاده کنید: چت GPT، مفهوم هوش مصنوعی، چت Bdeens

How to Use AI to Organize Your Life: Chat GPT, Notion AI, Bdeens Chat

"در این کلاس، خواهید فهمید که چگونه با استفاده از هوش مصنوعی زندگی و کار خود را سازماندهی کنید. ما آنچه را که می توانید برای بهبود بهره وری روزانه خود انجام دهید و زمان خود را بازیابی کنید را پوشش خواهیم داد. . .


آموزش ویدیوی کوتاه: با حلقه‌های اینستاگرام، TikTok و شورت‌های یوتیوب به ویروسی شدن تبدیل شوید

Short-Form Video: Go Viral with Instagram Reels, TikTok & Youtube Shorts

«آیا می‌خواهید استراتژی‌های ویدیویی را بیاموزید که به متخصصان خلاق کمک کرده تا در رسانه‌های اجتماعی ویروسی شوند؟ سپس شما در جای مناسب هستید! اگر می خواهید در شبکه اجتماعی پیروز شوید. .."


آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی: نکات مهم برای افزایش فالوور و ایجاد یک برند

Social Media Marketing: Top Tips to Grow Your Followers & Build a Brand

"نمای کلی کلاس: در این کلاس، رازهای موفقیت خود در رسانه های اجتماعی را کشف خواهید کرد. بر هنر برندسازی شخصی و تجاری تسلط داشته باشید. .."


آموزش ChatGPT برای سازندگان محتوا: نوشتن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی، بهره‌وری و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

ChatGPT for Content Creators: AI-Powered Content Writing, Productivity and Social Media Marketing

"نمای کلی کلاس: در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از ابزار نوشتن محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT، بازی تولید محتوا خود را تقویت کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید. آنچه تو. .."