Ezhil Aparajit

هنرمند و مدرس هنر

سلام!

از حضور شما متشکریم! خیلی خوشحالم که اینجا هستید.

من Ezhil هستم - یک هنرمند و مربی هنر از هند.


شعبده بازی در یک حرفه شرکتی هنری، هنر برای من یک روش زندگی و بخشی جدایی ناپذیر از دنیای من است. رنگ‌های سکته‌ای چیزی هستند که من را به همه چیز خلاق می‌سازند و مشتاق می‌کنند. با الهام از طبیعت بی حد و حصر، که در خلاقیت های من منعکس شده است - مناظر، جانوران گل. من تمایل زیادی به آبرنگ دارم، اگرچه اکریلیک، گواش، پاستل روغنی را نیز کشف کردم.

یادگیری آموزشی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من بوده است - برای اینکه یک مربی قابل اعتماد باشید، باید یک یادگیرنده مادام العمر باشید. من به اشتراک گذاری مهارت ها را دوست دارم - یک پلت فرم شگفت انگیز برای خلاقان فوق العاده برای آموزش به اشتراک گذاشتن - جایی که از جامعه معلمان فوق العاده در اینجا یاد می گیرم.


من به عنوان یک معلم هنر هنرمند، دانش خلاقانه را به آنها منتقل می کنم. ذهن مشتاق از طریق مدرسه هنر اکام من، برای بیش از 15 سال. هر کسی می تواند خلق کند چیزی است که من همیشه از آن دفاع می کنم. با عشق شدید به هنر، من واقعاً به شعار لذت بردن از فرآیند، لذت بردن از سفر هنری بیشتر از مقصد اعتقاد دارم.

همیشه می‌توانید از طریق ایمیل - uezhil@gmail.com یا Insta با من در تماس باشید، جایی که می‌توانید آخرین خلاقیت‌های هنری من را نیز بیابید!

در اینجا تعدادی از آنها وجود دارد.

ایجاد یادگیری مبارک!

عشق،

ازیل

دوره های این مدرس:

آموزش تسلط بر چشمان حیوانات و پرندگان با بیان و احساسات در آبرنگ

Mastering Animal and Bird Eyes with Expression and Emotion in Watercolor

""این در چشمان آنها است که جادوی آنها قرار دارد." - آرتور سایمونز "تسلط بر تقویت کننده حیوانات؛ چشمان پرنده با بیان و احساسات" دوره جامع d. .."


آموزش تصاویر واقعی آسان شده: پرنده آبرنگ و گل

Realistic Illustrations Made Easy: Watercolor Bird & Florals

"تصاویر علمی از موضوعات الهام گرفته شده از طبیعت زیبا هستند، اما می توانند زمان بر باشند. یاد بگیرید چگونه آمپر گیاه شناسی واقعی را نقاشی کنید؛ آبرنگ حیوانی il...."


آموزش تصویرسازی واقعی آسان شده: پرتره شیر آبرنگ با هنر گل

Realistic Illustration Made Easy: Watercolor Lion Portrait With Floral Art

"این کلاس تصویرسازی واقع گرایانه، هنرمندان مشتاق را قادر می سازد تا موضوعات الهام گرفته از طبیعت را به روشی آسان تر، در بازه زمانی کمتری خلق کنند. امروز، من می روم. .."