Helen Turner

هنرمند گل و طراح الگوی سطح

هلن از زمان فارغ التحصیلی از کالج هنر در طراحی پارچه در سال 2002 به عنوان طراح الگوی سطح کار کرده است! هلن که برای خرده‌فروشی‌های خیابانی، مارک‌های مد و استودیوهای طراحی که آثار هنری خود را به مشتریان بین‌المللی می‌فروشند، کار کرده است، در سال 2018 برند خود را با فروش لباس‌های راحتی ابریشمی چاپ شده و لوازم جانبی تأسیس کرد.

هلن با الهام از آثار هنری گیاه‌شناسی قدیمی، گل‌های آبرنگ را برای استفاده در طرح‌های چاپی خود نقاشی می‌کند. هلن که در ابتدای کارش برای یافتن سبک نقاشی خود تلاش کرده بود، مایل است هنرمندان دیگر را الهام بخشد تا یک قلم مو را انتخاب کنند و مهارت های خود را برای توسعه سبک نقاشی خود و ایجاد هنر گیاه شناسی با اعتماد به نفس بالا ببرند!

برای دیدن الهام از هنر گل و نقاشی در حال پیشرفت، هلن را در

دنبال کنید

دوره های این مدرس:

آموزش گل های آبرنگ: طراحی الگوی سطح در فتوشاپ

Watercolor Flowers: Surface Pattern Design in Photoshop

"نقاشی گل های آبرنگ خود را به الگوهای تکراری خیره کننده در AdobePhotoshop تبدیل کنید! این کلاس به رفع ترس از گل های آبرنگ و شو کمک می کند. .."


آموزش گل های آبرنگ: با این روش ساده، گیاهان شناسی زیبایی ایجاد کنید

Watercolor Flowers: Create Beautiful Botanicals With This Simple Method

"آیا دوست دارید گل های آبرنگ واقع گرایانه زیبا را به تصویر بکشید؟ یاد بگیرید که چگونه با این روش لایه بندی ساده بر هنر آبرنگ های گلی مسلط شوید. در این. .."


آموزش آبرنگ برای مبتدیان: تکنیک های سرگرم کننده و آسان برای رنگ آمیزی گل های واقعی

Watercolor for Beginners: Fun and Easy Techniques to Paint Realistic Flowers

"درباره این کلاس آیا از نقاشی های زیبای گل های آبرنگ الهام گرفته اید اما نمی دانید چگونه شروع کنید؟ بیاموزید که چگونه سه تکنیک ضروری آبرنگ را ترکیب کنید. .."


آموزش هنر گل گیاه شناسی در آبرنگ: چگونه یک گل صد تومانی واقعی را نقاشی کنیم

Botanical Flower Art In Watercolor: How to Paint a Realistic Peony Flower

"آیا همیشه می‌خواستید گل‌های زیبای سبک گیاه‌شناسی نقاشی کنید، اما فکر می‌کردید که یادگیری آن خیلی سخت است یا زمان زیادی طول می‌کشد؟ آیا آزمایش کرده‌اید...؟"