Nash Vail

من می نویسم و ​​طراحی می کنم و طراحی و کدنویسی می کنم.

سلام، من نش هستم. من یک توسعه دهنده، طراح هستم و کاملاً عاشق تدریس هستم. من بیش از 6 سال است که در این زمینه حرفه ای هستم. من این شانس را پیدا کردم که با برخی از شرکت های بزرگ و سازمان های منبع باز به همان اندازه عالی از جمله بنیاد jQuery کار کنم. من یکی از بنیانگذاران و رئیس طراحی @

من طرفدار بزرگ به اشتراک گذاری دانش هستم و سعی می کنم این کار را از طریق وبلاگ خود و سایت های دیگر مانند Smashing Magazine انجام دهم که در آن چند مقاله دارم. در اینجا در Skillshare، هدف من این است که همان دانش را از طریق ویدیوها به اشتراک بگذارم.

اگر آنچه را که من آموزش دادم ارزشمند یافتید، من را دنبال کنید، توییت کنید، من همیشه آماده یک مکالمه عالی هستم. یادگیری مبارک!

دوره های این مدرس:

آموزش مقدمه ای مبتدی بر افترافکت عبارات

A beginner's introduction to After Effects Expressions

" اگر تا به حال از عبارات افتر افکت (کپی شده، چسبانده شده) استفاده کرده اید، یا در مورد آن شنیده اید، اما هرگز فرصتی نداشته اید، یا نتوانسته اید منبعی برای به دست آوردن پای خود پیدا کنید. .."


آموزش تسهیلات پیشرفته: نمودارهای حرکتی از Ground Up

Advanced Easings: Motion Graphs from Ground Up

" اگر از من بپرسید که چه چیزی یک انیمیشن خوب را از یک انیمیشن عالی جدا می کند، نه در مورد بافت ها یا رنگ ها یا موسیقی یا صدا بلکه اگر مجبور باشم به شما بگویم. .."


آموزش تسلط بر Figma: The Magic of Auto Layout

Mastering Figma: The Magic of Auto Layout

"به روز رسانی: Figma در 10 مه 2022 رابط کاربری Auto Layout را به روز کرد. حتی اگر ویژگی های اصلی Auto Layout ثابت باقی بماند، بخش هایی از UI dis را خواهید یافت.