Ashton Womack

هنرمند و طراح الگوی سطح

سلام، من اشتون هستم!

من یک طراح الگوی سطح در آتلانتا، GA و هنرمند پشت آن هستم. من یک شغل رویایی دارم - کار از استودیوی خانگی برای طراحی آثار هنری برای انواع لوازم التحریر و محصولات سبک زندگی.

کار من از گیاهان و گلهایی الهام گرفته شده است که با زندگی همه ما در هم تنیده شده اند و داستانهایی که درباره آنها می گوییم. تمرکز بر ارتباط شخصی‌ام با طبیعت، آرامشی آرام برای من از فرهنگ پرشتاب و شیفته نمایشگر ما فراهم کرده است.

من همه چیزهای آنالوگ را دوست دارم، از دوربین فیلم 35 میلی‌متری قابل اعتمادم گرفته تا برنامه‌ریز کاغذ و بوی کتاب جلد شومیز جدید. بنابراین کار الگوی امضای من همیشه عناصر نقاشی شده با دست و طراحی دیجیتال را ادغام می کند.

شما می توانید آثار هنری و فروشگاه لوازم التحریر من را در من ببینید و سفر من را در پشت صحنه در کانال YouTube من دنبال کنید.

من با هیجان اعلام می کنم که جدیدترین کلاس من به تازگی منتشر شده است!

دوره های این مدرس:

آموزش کارگاه ژورنال هنری: زندگی روزمره خود را با قلم مو و رنگ اکریلیک مستند کنید

Art Journal Workshop: Document Your Everyday Life with Acrylic Paint and Brush Pens

"ژورنال نویسی هنری روشی خلاقانه برای مستندسازی خاطرات، افکار و احساسات روزمره شماست. در این کلاس، ما به همراه دو نفر از مورد علاقه من، روزنامه نگاری هنری را بررسی خواهیم کرد."


آموزش خود را از طریق روزنامه نگاری هنری بیان کنید: سه تکنیک روزنامه نگاری خلاق

Express Yourself Through Art Journaling: Three Creative Journaling Techniques

"به دنبال راهی برای بیان خود و کشف خلاقیت خود هستید؟ از صفحه خالی ترس دارید؟ آیا لوازم صنایع دستی شما گرد و غبار را جمع آوری می کند؟ دیگر نگاه نکنید!..."


آموزش مجله هنری 10 دقیقه ای: یک چالش 7 روزه برای غلبه بر بلوک هنرمند

10-Minute Art Journaling: A 7-Day Challenge to Conquer Artist’s Block

«محدودیت در هنر می تواند زمینه را برای شکوفایی خلاقیت فراهم کند! فقط با چند منبع و زمان محدود برای کار، ژورنال هنری یک راه عالی برای پیشبرد کار است. .."