Jen Brown

ماجراجوی ارتباطات

بنیانگذار یک شرکت تحت مالکیت و اداره زنان است که به مردم کمک می کند تا صدا، سبک ارتباطی و خود را از طریق آموزش مبتنی بر بهبود بیابند. از سال 2012، EE به بیش از 50000 دانش آموز خدمات داده است و با شرکت هایی مانند Viacom، Food Network، The New York Times، Saks Fifth Avenue و CBS کار می کند. EE خارج از NYC، LA، SF، و Winston Salem، NC است. کارهای جن را می توان در انتشاراتی مانند Bustle، Fast Company، Forbes و Moneyish و همچنین اولین کتاب خود منتشر شده Improv(e): Using Improv to Find Your Voice, Style, and Self پیدا کرد. (Balboa Press، 2018) و آینده (McGraw Hill Education، نوامبر 2019) و (آوریل 2019). او همچنین معلم Skillshare است و اولین کلاس او بر روی Small Talk و Networking متمرکز است. جن همچنین طراح آموزشی در مورد استفاده از مهارت‌ها، فعالیت‌ها و ایده‌های مبتنی بر پیشرفت برای ارتقای رهبری بود و یک شریک سرمایه‌گذاری با Wefunder است.

در ماه مه 2018، جن یک فضای جمعی و اجتماعی مشترک برای زنان و توسط زنان را آغاز کرد. تا نوامبر 2019، گروه با عضویت کاملاً پایدار بود و به بیش از 4000 عضو افزایش یافت.

جدا از تلاش‌های کارآفرینانه‌اش، جن سه سخنرانی در TEDx در مورد قدرت پیشرفت انجام داده است. از جمله یک TEDxWomen در مورد نشاط و تعالی زنان. او همچنین دو سال متوالی در SXSWedu صحبت کرده است، می‌توانست در سال 2020 بازگردد (با تشکر رونا)، و در Inbound 2020 صحبت می‌کند.

یک اعتقاد راسخ به این ایده که بله، و می‌تواند دنیا را تغییر دهد - آنقدر محکم که روی بازویش خالکوبی شده است، مأموریت شخصی جن این است که تا حد امکان به زنان قدرت دهد تا از بازی کوچک دست بردارند و ابرنواختر باورنکردنی خود را بشناسند. قدرت ها او در حال حاضر با همسرش الکس، سگ درام استیک و حدود چهار دوجین گیاه آپارتمانی در وینستون سالم، NC زندگی می کند.

دوره های این مدرس:

آموزش Small Talk 101: چگونه بر هر موقعیت شبکه ای مسلط شویم

Small Talk 101: How to Master Any Networking Situation

"در این کلاس، ما در موقعیت‌های شبکه‌سازی حرفه‌ای به بحث‌های کوچک می‌پردازیم. از ارزیابی اولیه مخاطبان و ساختن یک آسانسور شروع می‌کنیم.